• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Pit stop i Borås!

BC816A6C-449A-4CF9-A96C-2F429882E721.jpeg

Sista kvällen med denna, tänkte först skriva att jag kommer sakna den lite.. men nej fyfan vad skönt det ska bli att gömma denna längst in i garderoben för att sen aldrig mer kolla på den 🥳
7CCB0DB3-9631-4497-91BF-C36D473CEF00.jpeg
Hade ju varit fantastiskt tråkigt om den fick åka in i garderoben - du har inte tänkt att elda den eller något? Jag ser framför mig en mycket roande trådstart

Fy f**....

Vilken helvetets läggning, dessa läggningar som alltid uppstår när det just har byts från vinter till sommartid och vice versa.

Utvält kaffekopp, hoppande barn, skrikande barn, skrikande pappa... Kaos.

Den politiker som lovar ta bort den här skiten har min röst omgående utan att passera gå.
IMG_20210331_194619.jpg

Då var det äntligen dags. 31 dagar med samma klocka på handleden är inte något jag önskar min värsta fiende - MEN JAG KLARADE DET! Tack för underhållningen, gifarna och alla batslaps. @Berns & @Staafen , fint initiativ :heart:

Nu tänker jag unna mig en kall öl och en Speedmaster på handleden. Ni hittar mig i G-Shocktråden på alla dagar utom tisdagar framöver. Peace :pompus:

8A589072-02E9-4E67-959C-BE5033FF9EF8.jpeg
AddText_03-31-07.52.47.jpg

Passar på att göra en sista incheckning innan jag kryper ner i soffan. Kan bara konstatera att hade denna utmaning gällt en månad med incheckning varje dag, hade jag varit så jäkla rökt! 🙂 OWGM har gått utan som helst problem för min egen del. Men det innebär ju att nästa år får man utmana lite. Hatten av till er som klarat detta med ”galna” klockor! Ingen nämnd ingen glömd.
Det har har varit en riktigt kul månad att följa tråden. Svårt att hinna med att läsa allt när det är så bra tempo, men varje sida har jag alltid haft ett leende på läpparna 😀
Stort tack till @Berns och @Staafen för ett fantastiskt arrangemang och tack till er övriga för ett fantastiskt engagemang!
0E425C57-55AF-4006-BD65-02B867E496FE.jpeg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp