Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det räknar jag med!Men nu är ju @Derix ute väl?
Fråga till Dr @Denke : fick ni ordning på urbildningsradioavsnittet om secret santa vi är många som väntar på just det avsnittet...
jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som när vi gjorde det avsnittet?!
Bra val!Skål för den här tiden!
Det slog mig nu att den ser lite ut som en Seiko ripley!Checkar in sista dagen efter månadens sista träningspass. Hade bestämt mig innan mars att jag får maxa träningen om jag nu ska använda mig av en träningsklocka som OWG. Fick totalt ihop 20 träningsdagar, så jag missade målet men det får ändå vara helt ok sett till att det blivit några förkylningsdagar.
Känns lite vemodigt att tråden går mot sitt slut. Var någonstans på KS hänger alla roliga efter mars? Det har varit en otroligt härlig stämning här som bjudit på många skratt och ett stort antal snygga, knäppa och helt underbara klockor.
Ett extra stort tack till @Berns och @Staafen och alla andra inblandade som styrt detta på ett fantastiskt sätt! Och att vi dessutom fått ihop över 113 000 kr! Sanslöst!
Många tack för denna månad!
Har blivit några olika band i mars
Jo, men vi måste nå 500 innan 23.59.59 idag. Börjar bli bråttom nuBehöver nog inte oroa oss för att inte nå 500 sidor i detta tempo. Tänk alla trevliga bilder imorgon när alla får välja fritt och vill visa vad som valdes. Vill minnas att jag fick aviseringar om förra årets tråd långt efter Mars var slut.
Tack, kul att höra att Ploppen uppskattats Det ska jag göra, känns som att intresset för Ploprof har ökat efter marsDet slog mig nu att den ser lite ut som en Seiko ripley!
Grym underhållning från dig den här månaden! Du får ge en heads-up här i tråden om den ska ut på KS
mycket braBra val!
Ja det låter ju onekligen som ett måndagsexemplar, trist, hoppas de fixar den snabbt! Och tack, väntar nu otåligtJag tror mitt fel hör till ovanligheterna. Verket är ju en pansarvagn så jag utesluter allt annat än ett måndagsex. Det är gångreserven som inte levererar, typ 1dygn på fullt uppdrag och 3h efter suttit på armen 12h.
Tror inte du behöver oroa dig. Grattis till fin klocka!
Här är Ryssens örfil!Var är örfilen?
Ja, jag trodde att vi hade bestämt 19.00 allihopaVar det på riktigt alltså @Derix?
O yesVar det på riktigt alltså @Derix?
Va? Tråden ska väl låsas 1 april? Då har den ju ingen uppgift att fylla längre.Behöver nog inte oroa oss för att inte nå 500 sidor i detta tempo. Tänk alla trevliga bilder imorgon när alla får välja fritt och vill visa vad som valdes. Vill minnas att jag fick aviseringar om förra årets tråd långt efter Mars var slut.
Det kommer en inom kort. Jag är på språng ned två korvar och en Pepsi i handen.
Var är örfilen?
Living the dreamDet kommer en inom kort. Jag är på språng ned två korvar och en Pepsi i handen.
Det kommer en inom kort. Jag är på språng ned två korvar och en Pepsi i handen.
Exakt så såg det ut, de är redan nere!