Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur mycket jag än håller med dig, så har jag som motto att aldrig slänga/förstöra en klocka, oavsett hur värdelös den ärHade ju varit fantastiskt tråkigt om den fick åka in i garderoben - du har inte tänkt att elda den eller något? Jag ser framför mig en mycket roande trådstart
BRA!
Vill du lägga över ansvaret till någon annan..?Hur mycket jag än håller med dig, så har jag som motto att aldrig slänga/förstöra en klocka, oavsett hur värdelös den är![]()
Har du? Oj då, det måste ha försvunnit i flödet...antingen här eller i min skalleJadu.. jag har försökt att förklara för dig förut, kan tyvärr inte göra mer nu![]()
Vill du lägga över ansvaret till någon annan..?![]()
![]()
Du får sälja den till @North mot en donation till insamlingenHur mycket jag än håller med dig, så har jag som motto att aldrig slänga/förstöra en klocka, oavsett hur värdelös den är![]()
Blir Tudor även för min delValet är gjort i morgon får Tudor Royal pryda armen.![]()
Eller hur. Läst allt det där med väldigt högt tonläge
Just det det har du rätt i, hittade en GIF där man lättare ser att det är dem.
Hört talas om ryggdunk, men pungdunk var något nytt för migJust det det har du rätt i, hittade en GIF där man lättare ser att det är dem.
![]()
Älskar att du gräver och är på hugget!Några timmar kvar så vi kollar med: @Nismo @Nilzén (som lagt upp flera wristshots på instagram på olika klockor)
@Loludoddode som fick hem ny klocka igår ? Men inte checkat in inträden idag...
Eller hur. Läst allt det där med väldigt högt tonläge![]()
@Denke - coolare än chestbump.Just det det har du rätt i, hittade en GIF där man lättare ser att det är dem.
![]()
![]()
Vad gör man inte för några batslaps?
Har är väl en Ironman och kört ultramaraton, har för mig att jag hört det i Urbildningsradion, så jag tror tvärtom@Berns borde vara den korta och mer "satta" av dom va?![]()
Några timmar kvar så vi kollar med: @Nismo @Nilzén (som lagt upp flera wristshots på instagram på olika klockor de senaste dagarna)
@Loludoddode som fick hem ny klocka igår ? Men inte checkat in i tråden idag...
Edit: sry @Loludoddode, ingen ny klocka igår. Det var ju Bajensäsongskortet. Men hur som, hur går det sista dagen?
Vill understryka att det bara rört sig om gamla wristshots på min nystartade klock-insta. Jag har hållit mig pliktfullt trogen min boja av gummi och titan!
Det tog några sidor men nu fattar jag skämtet