Glöm inte mina 4 kr som kan skapa oredaTack för att du jämnade ut summan @Danne.l!
Inväntar rätt ögonblick!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glöm inte mina 4 kr som kan skapa oredaTack för att du jämnade ut summan @Danne.l!
49.997?Glöm inte mina 4 kr som kan skapa oreda
Inväntar rätt ögonblick!
Man måste ju både ge och ta...Tack för att du jämnade ut summan @Danne.l!
Det vore nått, kanske hade lyckats snappa upp något swingersäventyr på köpet också
Jag lyckas inte hitta videon Finns det någon länk?Ja det är verkligen en underbar organisation! Om ni inte sett deras video som ligger på www.owgmarch.com kan jag rekommendera att se den. ❤
Nästan längst ner.Jag lyckas inte hitta videon Finns det någon länk?
Vi får väl se om jag tröttnar
Look into my eyes; you will give me the watch the 1st of April.
Kan ikke se øynene - da jeg bare ser ringene på hendene.
Hmm vad konstigt! Gå in på News och gå ner nästan längst ner.
Jag får upp texter på ett språk jag inte känner igen och känner mig extremt förvirrad
Och hittar fortfarande inte videon
Kan du inte Latin! Ajabajja
Jag får upp texter på ett språk jag inte känner igen och känner mig extremt förvirrad
Och hittar fortfarande inte videon
Nu gick det. Tackar!
Om du är snäll kan du få låna chokladdinkans ena brorsaLook into my eyes; you will give me the watch the 1st of April.
Absolut inte taggad till 1000. Speciellt efter att ha lyssnat på utbildningsradion med @Staafen @Berns o @Denke När mars är över har jag en ny GS som väntar på mig.Undrar om @Seikosthlm sitter och kallsvettas i plågor nu? Snart dags
Om du är snäll kan du få låna chokladdinkans ena brorsa
Jag vågar inte visa några fler då jag vill ha några Bell-Matic kvar när Denke är klarGrymt! Jag ska alltså köpa TVÅ klockor den 1:a april! Funky funky!
Maybe....49.997?
Madame Loevhagen är nu med på listan!Madammen er da med med sin 116520.
7 kvar till 200?Madame Loevhagen är nu med på listan!
Yes!7 kvar till 200?
Nei - kun 6. Datteren er også med. Jobber med betaling og wristshot derfra.