• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag skickar ut första raketen!

Lite fyrverkerier för alla som kämpat och även alla som medverkat till något gott. Grymt bra jobbat alla! Det har varit en tufft men sjuuuukt rolig månad med er alla.
Jag är lätt med 2022!!!

jag viker in hovarna nu, ses imorrn med sköna wristshots med gamla och nya dinkor.
Ni är bäst, peace out!

1617224093703.gif
Hörru ni är inte klara än! Ännu hinner några visa sitt svaga psyke

33D72252-47EF-48EA-A68D-828036C6AC86.gif

Btw, en jävla massa klockor till salu på k&s efter midnatt?

This is the end.

hade jag inte haft så förbannat mycket att göra både på jobbet och i hemmet hade denna månad varit tuffare.
Nästa år blir det en äkta OWG-klocka, om jag tittar nån sån.. om det ens finns en för mig.
Men tills dess.. tack för denna owgmarch @Berns @Staafen klocksnacks admins och alla deltagare, sponsorer och de som auktionerat grejer till auktion under owgmarch.

Bra drag och bra stämning rakt igenom, även om jag inte lyckats vara så delaktig denna gång.
Och kanske framför allt: ordentligt med pengar till välgörande ändamål.

F904DDBC-6D4F-4D6D-A5BD-9453D6B44121.jpeg

Bärsen slut, och jag med.
Datumet på väg att byta sådär Seiko-snappigt vilket får en att längta till morgondagen som en åttaåring 23 december.
Gör som jag gjorde när jag var åtta och går och lägger mig!
Ha en härlig sista timme mina bästa av dårar!
20210331_231256.jpg

Vi gör som folk med flamingos i trädgården och ses i andra kostymer imorgon!
Gonatt hörrni!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp