Det blir drygt 16 sidor om dagen haha! Snacka om heltidsjobb det har varit att hålla sig uppdaterad i denna tråd. Ska dock bli skönt med lite lugnare tempo på KS framöverHelt sjukt att vi kom upp i 500 sidor, men lika underbart som sjukt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blir drygt 16 sidor om dagen haha! Snacka om heltidsjobb det har varit att hålla sig uppdaterad i denna tråd. Ska dock bli skönt med lite lugnare tempo på KS framöverHelt sjukt att vi kom upp i 500 sidor, men lika underbart som sjukt
Undrar om den överlevde??? Eller om det blev äppelpaj med den?Precis, även om hon nyligen verkar ha dränkt sin äppleklocka i drickat. Äppelcider?
Hörru ni är inte klara än! Ännu hinner några visa sitt svaga psykeJag skickar ut första raketen!
Lite fyrverkerier för alla som kämpat och även alla som medverkat till något gott. Grymt bra jobbat alla! Det har varit en tufft men sjuuuukt rolig månad med er alla.
Jag är lätt med 2022!!!
jag viker in hovarna nu, ses imorrn med sköna wristshots med gamla och nya dinkor.
Ni är bäst, peace out!
"Hej, jag har problem med min Apple watch. Den blev blöt, på något okänt vis."Undrar om den överlevde??? Eller om det blev äppelpaj med den?
Men verkar det hjälpa då?? Har han lärt sig sin läxa än tycker du??Farbror smör har ju redan fått flera omgångar.
Absolut inte, tvärtom!Men verkar det hjälpa då?? Har han lärt sig sin läxa än tycker du??
DitoSista bilden på Movadon under mars.
Jag skulle även vilja passa på att tacka @Berns för en riktigt rolig månad! ❤
Han har ju somnat nu, då vaknar han upp imorn till en tredje lavettMen verkar det hjälpa då?? Har han lärt sig sin läxa än tycker du??
Bytte tillbaka, saknade denVerkligen!
Gif-profilbilden borta nu? Känns som skolavslutning i nian, allt förändras
Åh så skönt! Det är inte över förrän den feta läderlappen sjunger på klubbhuset, eller nått.Bytte tillbaka, saknade den
Av ren nyfikenhet. När gick du sist en hel månad utan att någon gång under den månaden ha en rolex på armen, om ens bara för en liten stund??Sista 30
Tråkigt, och det borde införas att man checkar in minst en gång om dagen.Ca 70% klarade sig tror jag. Alla har checkat in men en hel del har inte gjort det så ofta tyvärr.
Lite missvisande då det är en drös trådar med mer replies än Blocket-trådenJag var bara tvungen att se var vår tråd hamnade i listan om man sorterar på antal replys.
Kolla startdatum