• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vi laddar för uppesittarkväll!!
E6973FC5-2B35-4990-814B-86263E1C4832.jpeg

Jag skickar ut första raketen!

Lite fyrverkerier för alla som kämpat och även alla som medverkat till något gott. Grymt bra jobbat alla! Det har varit en tufft men sjuuuukt rolig månad med er alla.
Jag är lätt med 2022!!!

jag viker in hovarna nu, ses imorrn med sköna wristshots med gamla och nya dinkor.
Ni är bäst, peace out!

1617224093703.gif

Nä pojkar o flickor, nu släpper rjagvdenna tråden för idag. Till er som klarar det sista timmarna GRATTIS och till vinnaren av malm STORT GRATTIS
ALLA i denna gruppen, ni är fantastiska. Jag älskar KS. Puss, kram (o nyp i stjärten till @roosterman) på er alla

Bilagor

• 9E07ED33-9D24-4FD0-B9A1-F072509C96E3.jpeg
    9E07ED33-9D24-4FD0-B9A1-F072509C96E3.jpeg
    41 KB · Visningar: 1
Tvivlade till en början på om jag höll rätt virkeskvalité för denna avart av klockintresse. Förmodligen inte, men så var det här inte min idé heller.

Jag blev indragen under smutsigast tänkbara former, utsatt för kollektivets grupptryck. Hetsad inför massorna anmälde jag mig. Ingen skugga faller dock över hetsaren, @Berns alltså mr OWGM himself. Han och Läderstaafen har onekligen haft fullt upp i en dryg månad. Det har varit en känslomässig bergochdalbana med såväl svettningar som mardrömmar nattetid, men också gott om skratt på dagarna här i tråden. GIF galore!

Och det här med insamlingen som slog allas förväntningar är väl en milstolpe i KS-historien så långt. Helt fantastiskt! Nästa kapitel i denna OWG-saga är jag knappast med och skriver då jag gladeligen passar till andra utövare, både platsen och klockan om någon vill föra Nivadan vidare. Jag har bevisat, främst för mig själv, att det gick vägen. Så det får antagligen räcka.

Tack alla, både deltagare och arrangörerna.

3B0B07EE-1952-4CE6-B6FB-B19A3C8B0CCA.jpeg

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp