Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag funderade nyss på att lägga upp alla slaps men pallar inte tagga alla isf.
Yes (dubbelkollade då jag sparat den i kamerullen)Jag minns inte nu men var det den @Imre fick?
Kör alla, men skippa taggarna! Men... klockan är ju ännu inte slagen ännu så kanske bäst att vänta till tolvslaget - ännu kan någon svag jävel åka dit.Jag funderade nyss på att lägga upp alla slaps men pallar inte tagga alla isf.
Bild tack!
Tveksamt att någon faller nu!Kör alla, men skippa taggarna! Men... klockan är ju ännu inte slagen ännu så kanske bäst att vänta till tolvslaget - ännu kan någon svag jävel åka dit.
TouchéKör fester bara jag själv, mycket roligare då!
Tveksamt att någon faller nu!
Hahahahaha!
Det har vi gjort hela tiden!Glöm det jag skrev
Oh oh.. Undrar vad @Urkvinnan säger om detta??I am still in, last girl standing as far as I know.
Det blir Baltic Aquascaphe för mig ocksåMorgondagens klocka är nu redo.
Och @martaSM30Oh oh.. Undrar vad @Urkvinnan säger om detta??
Editerade mig själv samtidigt som du skrev
Precis, även om hon nyligen verkar ha dränkt sin äppleklocka i drickat. Äppelcider?