En applåd för @thewordfox som gärna kör till första maj! En applåd hörni!Jag checkar in min S&S UTC ORC OWG FML en sista gång i den här tråden! Starkt jobbat alla som kämpat sig igenom detta!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En applåd för @thewordfox som gärna kör till första maj! En applåd hörni!Jag checkar in min S&S UTC ORC OWG FML en sista gång i den här tråden! Starkt jobbat alla som kämpat sig igenom detta!
Antagligen, mycket roligare att vara här och skojas till det. Har jag tur är det alltid någon som retar sig på mina dumma kommentarerHar inte den tråden självdött?? Som @Margarinkungen var inne på blir det väl så när alla ”medlemmar” ger upp hela tiden
Hörde att den röda bannern kommer justeras något efter imorgon. #owgfail-21 skulle det tydligen stå. Och det skulle vara permanent...Antagligen, mycket roligare att vara här och skojas till det. Har jag tur är det alltid någon som retar sig på mina dumma kommentarer
Sen behöver man inte en egen tråd när man har en röd fin banner.
men var svårflörtad dååå
@Margarinkungen flaggade för det. Han hade planerat att det vara rebell och kliva av 23:55Var det någon mer som ville ha en bonuslavett förresten?
Har inte din mamma berättat att det är fult att ljuga? Jag har redan frågat han fladerlappen om jag fick behålla den men det fick jag inteHörde att den röda bannern kommer justeras något efter imorgon. #owgfail-21 skulle det tydligen stå. Och det skulle vara permanent...
Farbror smör har ju redan fått flera omgångar.@Margarinkungen flaggade för det. Han hade planerat att det vara rebell och kliva av 23:55
Dessvärre somnade farbror tidigt på soffan men bara tanken på sveket borde vara värt en lavett
@Staafen
Jag vill ha en bonus-lavett o en Deadpool-banner
Hemmajobb och social distansering spär ju på tröttheten att fota samma klocka. Så jag kan relateraJag känner igen att man fotar på samma ställe. Jag har postat allt för många bilder från nått av tre ställen den senaste månaden: köksbordet, soffan och sovrumsfönstret.
Alltså min fina klockbroder. Kan alltid lita på dig. (Tack för alla motkommentarer i tråden, har varit många skratt )
@Staafen
Jag vill ha en bonus-lavett o en Deadpool-banner
Med några få undantag måste du vara den som är gladast att få slippa sin OWG-klockaHar inte tid att läsa ikapp tråden just nu, (jobbar) men lämnar ett litet bidrag till racet mot "The Magic 500"! Fanskapet sitter på än som ni ser...
Tredje lavetten gillt@Margarinkungen flaggade för det. Han hade planerat att det vara rebell och kliva av 23:55
Dessvärre somnade farbror tidigt på soffan men bara tanken på sveket borde vara värt en lavett
Jag kan ta en som kittlar så där härligt!Var det någon mer som ville ha en bonuslavett förresten?
Jag minns inte nu men var det den @Imre fick?
Alltså min fina klockbroder. Kan alltid lita på dig. (Tack för alla motkommentarer i tråden, har varit många skratt )
Slår inte tje.... du @Staafen (denna bild kan vara hård men jag hoppas att INGEN tar illa vid sig)Jag slår inte tjejer så jag tog in en vän! ❤
JeppJag minns inte nu men var det den @Imre fick?