• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag checkar in min S&S UTC ORC OWG FML en sista gång i den här tråden! Starkt jobbat alla som kämpat sig igenom detta!

45DEC836-AE76-44AB-9BAC-0B5E616D9842.jpeg
En applåd för @thewordfox som gärna kör till första maj! En applåd hörni!
1617222620440.gif

Hörde att den röda bannern kommer justeras något efter imorgon. #owgfail-21 skulle det tydligen stå. Och det skulle vara permanent...
Har inte din mamma berättat att det är fult att ljuga? Jag har redan frågat han fladerlappen om jag fick behålla den men det fick jag inte 😂
Hade det sedan stått nånting i stil med tex Deadpool oxå hade jag varit ännu gladare men nä, så kul får man inte ha......kanske om man mutar nån 🤣

Här kommer min sista bild i denna tråden...
Jag fattar inte hur jag lyckades, men jag gjorde det :)
Dessutom vill jag passa på att tacka alla som har drivet detta evenemang, ni har gjort ett fantastiskt jobb och jag är stolt över att vara en del av detta! Att vi fick in så mycket pengar till Min Stora Dag är helt magiskt!

Åter igen tack för i år, så kör vi igen nästa år!
P_20210331_223356.jpg

4A007AC9-FAFD-4205-A9AA-A391B797616D.jpeg

Jamengodnattdå. Och tack för den här månaden. Funderade ett tag på att skoja till det och busfaila bara för att få en premiumlavett av @Staafen men jag avstod. Dumt att snubbla på mållinjen. Så nu tackar jag för mig och plockar av mig min Casio för den här gången. Och sen ser jag till att somna omgående ty den som sover failar icke. Det är sen gammalt. Stort tack till @Staafen och @Berns för ett grymt bra styrt arrangemang. Och till alla deltagare som bidragit till MSD och till den här tråden. I mars har varje dag varit Vår Stora Dag.
Kan OWG-tråden vara en av klocksnacks mest läsvärda trådar? Förutom den här då såklart :) https://klocksnack.se/threads/i-n-o-x-den-oförstörbara-testandet-fortsätter.58435/
Nästa år tycker jag att vi kan köra mars som en kollektiv klocktestarmånad. Typ som Last watch standing. Bara ett förslag.
Godnatt!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp