S
Staafen
Guest
Vinnaren av Malmklockan dras live på Instagram efter tolvslaget på samma vis som de tidigare utlottningarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir det jag igen kanskeVinnaren av Malmklockan dras live på Instagram efter tolvslaget på samma vis som de tidigare utlottningarna.
Ja det låter väl rimligt och rättvistBlir det jag igen kanske
Det pratas om lustiga(?) klockor under årets OWG i klubbhuset nu.. Undrar vad @Berns menar med det ??Vi avslutar denna utmaningen med originalbandet som kommer följa med i graven imorgon
Men måste också säga ett stort jävla tack till @Berns och @Staafen som rott ihop hela det här projektet på ett helt otroligt sätt. Utan er hade inte denna härliga tråd funkat, alla roliga gifs hade gått till spillo samt såklart att Min Stora Dag hade varit mer än 116.000 kronor fattigare. Det är faktiskt helt fantastiskt! Och det ska alla vi deltagare ta lite kredd för. Samt ska alla ta åt sig för att ha skapat en av de skönaste trådarna, ja kanske någonsin. Utan denna fantastiska tråd hade jag gett upp typ dag 2... Stort tack till alla som varit med! Bäst är ni!!
Tyvärr spelas inte uppesittarkväll in men eventuellt utlottningen av klockan.
Dragningen kan avlyssnas på klubbhuset eller?Tyvärr spelas inte uppesittarkväll in men eventuellt utlottningen av klockan.
Vad heter sidan?Vinnaren av Malmklockan dras live på Instagram efter tolvslaget på samma vis som de tidigare utlottningarna.
Japp, på båda.Dragningen kan avlyssnas på klubbhuset eller?
På Instagram menar du?Vad heter sidan?
Seså!Den som lämnar in 23:55 får ett BNIB Canvas 22mm grönt Made by @Feskarn skickat direkt till din OWGFAIL brevlåda! OBS endast 1 vinnare
JappPå Instagram menar du?
Återkommer med det!
Hmm.. Kanske @StarMan Tudor? Den är ju svart och vit, de är ju lite sådär knasigt Eller @jamesfranco Musse tank, för va äre för jäkla galning som har musse PÅ sin klocka liksom?? Själv körde man ju safe i år.Det pratas om lustiga(?) klockor under årets OWG i klubbhuset nu.. Undrar vad @Berns menar med det ??
Bara 6 timmar kvar nu...Woooooooohooooooooooooo 1 April!
Tack!Grattis alla OWGMARCH deltagare!