Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag har räknat rätt är vi 197st. Nära nu!
Är det en anmälan?Perfekt tillfälle att lära känna och bli kompis med detta nyförvärv.
Yes! Betalade justÄr det en anmälan?
Det där blir en riktig challengePerfekt tillfälle att lära känna och bli kompis med detta nyförvärv.
Riktigt roligt och bra val av klocka!Yes! Betalade just
Vågar man chansa på en Sinn?Jag var ju en av de som propsade på att vi skulle ha anmälningsavgift i år, så skam vore väl om jag inte själv var med och bidrog
Anmäld och återkommer under dagen med val av klocka.
Det va i sista minuten!Jag var ju en av de som propsade på att vi skulle ha anmälningsavgift i år, så skam vore väl om jag inte själv var med och bidrog
Anmäld och återkommer under dagen med val av klocka.
Vågar man chansa på en Sinn?
Haha jag får det till 199! Någon får mer än gärna kontrollräkna!Zwei hundra!!!!
eller vägrar jag räkna rätt, men det torde banne mig vara det nu!
Du blev nummer 200!Jag och Heimdallrn är på! Ska bli kul att se hur många gånger man byter band
200 blir det för nu har jag sugit färdigt på karamellen och gå in och anmäler migHaha jag får det till 199! Någon får mer än gärna kontrollräkna!
Men va fan. Jag orkar inte!Haha jag får det till 199! Någon får mer än gärna kontrollräkna!
Äntligen200 blir det för nu har jag sugit färdigt på karamellen och gå in och anmäler mig
201!200 blir det för nu har jag sugit färdigt på karamellen och gå in och anmäler mig
Med min teknik för kontrollräkning så var vi 200 för länge sen...Haha jag får det till 199! Någon får mer än gärna kontrollräkna!
Ännu bättre
Bronze Heimdallr Tuna, enligt deras egna beskrivning ”BRONZE TUNA CAN SHARKMASTER”Du blev nummer 200!
Vad är det för klocka du kör?
Lätt citizen. Sinnen är för enkeltKandidaterna.
Sinn 103St C - ska ner till Frankfurt på service och lär inte vara tillbaka innan hösten. Strapmonster.
Citizen Cosmotron - vid förra batteribytet låg den så länge att när jag väl skulle använda den var batteriet slut igen. Har tropicet som sitter på plus originallänken.
Ska vi säga att först till 5 röster vinner