• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur många till gifar har du kvar nu? 😄
Massor!
gifgif.gif

Jag vet inte om det är någon bra indikation men så här såg det ut för mig (klockrelaterad leverans från staterna). Jag betalade moms och tullavgiften den 12:e. Alltså 10 dagar innan jag fick leverans. Jag hade inte chansat.
IMG_1043.jpg
Hmm, enligt Postnord trodde de att det skulle ta 2-5 dagar innan det levererades men det är ju omöjligt att säga. Klockan har trots allt legat i tullen i över en månad så det borde ju bara vara att ta ner från hyllan och skicka efter betalning. Kan man tycka iaf!

Du drar verkligen in hela familjen i dessa tokigheter, det gillas! Du har ingen hund eller katt som ska vara OWG i mars?😜
Joda - hunden har fått 16610LV på nato og katten drar på bakfoten med en GS. Det flotte er at jeg da egentlig ikke føler at man selv kun bærer kun 1 klokke, da man nå er omgitt av klokker i bevegelse hele døgnet. Har til og med festet og tapet en Seamaster til kjøleskapdøren...

Joda - hunden har fått 16610LV på nato og katten drar på bakfoten med en GS. Det flotte er at jeg da egentlig ikke føler at man selv kun bærer kun 1 klokke, da man nå er omgitt av klokker i bevegelse hele døgnet. Har til og med festet og tapet en Seamaster til kjøleskapdøren...
Haha klockrent!!! Då får du se alla godbitar i användning ändå, trots OWG. Då vet jag vems hund som är på rymmen om jag ser den springer runt med en Rolex😂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp