Det är ju ändå härligt att vara rekordhållare i något!Det vore ju lite härligt att ge sig själv en örfil 1/3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju ändå härligt att vara rekordhållare i något!Det vore ju lite härligt att ge sig själv en örfil 1/3.
Ni millenialsSjukt om du lyckas låta den ligga i en månad jag hade aldrig pallat köpa nytt nu precis innan
Hmm, enligt Postnord trodde de att det skulle ta 2-5 dagar innan det levererades men det är ju omöjligt att säga. Klockan har trots allt legat i tullen i över en månad så det borde ju bara vara att ta ner från hyllan och skicka efter betalning. Kan man tycka iaf!
Ett parHur många till gifar har du kvar nu?
Vi får väl se hur många gånger vi ska skicka den där mellan varandra. Bra är den iafNi millenials
Korea Seiko såhär på upploppet.
Kan man tycka. Annars blir det kanske 0WG istället för OWGHmm, enligt Postnord trodde de att det skulle ta 2-5 dagar innan det levererades men det är ju omöjligt att säga. Klockan har trots allt legat i tullen i över en månad så det borde ju bara vara att ta ner från hyllan och skicka efter betalning. Kan man tycka iaf!
Dottern är uppskriven!Datteren støtter også en god sak og deltar med sin Seiko Presage. @Staafen
Her er wristshots fra madammen og datteren:
@Scaramanga med!
Du drar verkligen in hela familjen i dessa tokigheter, det gillas! Du har ingen hund eller katt som ska vara OWG i mars?Datteren støtter også en god sak og deltar med sin Seiko Presage. @Staafen
Her er wristshots fra madammen og datteren:
@Aros . Fundera på den här en stund så kanske du lugnar ner dig liteEtt par
Här går du hemma i köket och beklagar dig för frugan
Joda - hunden har fått 16610LV på nato og katten drar på bakfoten med en GS. Det flotte er at jeg da egentlig ikke føler at man selv kun bærer kun 1 klokke, da man nå er omgitt av klokker i bevegelse hele døgnet. Har til og med festet og tapet en Seamaster til kjøleskapdøren...Du drar verkligen in hela familjen i dessa tokigheter, det gillas! Du har ingen hund eller katt som ska vara OWG i mars?
Hahaha, hmm! Nja!Ska jag skicka denna på måndag @Staafen? Har ingen aning om den fungerar dock Lär ju vara ensam om den i startfältet det är ju en sak som är säker
Men funderade du ut vad jag menade med....@roosterman sista nu. Imorn ska jag inte tjata. Tror jag
Men, om du inte är med så vet du hur du kommer känna dig efter några dagar i mars när du ser den fina gemenskapen här i tråden.
"Tack men jag går hellre utan byxor i hela Mars"Hahaha, hmm! Nja!
du kör OWG med GW-B5600CT-1ER?Men funderade du ut vad jag menade med....
Ska du köra likadan klocka som @Staben?Men funderade du ut vad jag menade med....
Nopedu kör OWG med GW-B5600CT-1ER?
Blå och orange.
Haha jag måste ju slå mitt rekord från förra året! Eller hur @Berns ?
Haha klockrent!!! Då får du se alla godbitar i användning ändå, trots OWG. Då vet jag vems hund som är på rymmen om jag ser den springer runt med en RolexJoda - hunden har fått 16610LV på nato og katten drar på bakfoten med en GS. Det flotte er at jeg da egentlig ikke føler at man selv kun bærer kun 1 klokke, da man nå er omgitt av klokker i bevegelse hele døgnet. Har til og med festet og tapet en Seamaster til kjøleskapdøren...
Jag får inte ihop det tyvärr
Loevhagens hund!Haha klockrent!!! Då får du se alla godbitar i användning ändå, trots OWG. Då vet jag vems hund som är på rymmen om jag ser den springer runt med en Rolex
När hundar springer runt med dyrare klockor än en själv, ja då är det väl lika bra att ge upp klocksamlandetLoevhagens hund!