Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När hundar springer runt med dyrare klockor än en själv, ja då är det väl lika bra att ge upp klocksamlandet
Sitter helt perfekt, lagom storlek Också får väl jag dumpa mitt klockintresse...
Vi kaller den bare "Kermit". Hvorfor? Vel, jo du vet..forresten her er et bilde av den:Haha klockrent!!! Då får du se alla godbitar i användning ändå, trots OWG. Då vet jag vems hund som är på rymmen om jag ser den springer runt med en Rolex
Jaha. Visste inte att du och @Berns delade rum hela mars. Är det som en sorts supportgrupp för att klara av utmaningen?Tack för en grymt trevlig och händelserik dag!
Vi är nu 195 deltagare.
Gonatt!
Jag är med dig. Ska bara vakna upp ur söndagsdvalan och skicka in mitt bidrag. Kommer köra med både hängslen och livrem iår!Lyssnade på senaste podavsnittet från Urbildningsradion och inser att jag missat något. Så kan vi ju inte ha det! Ska rota fram något jag står ut med att ha under hela Mars. Synd bara att jag inte hinner få nästa inköp... Den presentationen får vänta till April mao. Återkommer under dagen!!
Haha! Exakt. Du är ju faktiskt regerande mästare i att förlora snabbt.Haha jag måste ju slå mitt rekord från förra året! Eller hur @Berns ?
Betalade in 19e, paket från England.Jag har ett problem! Vad ska jag göra?
Jag köpte en City Skindiver i mitten av januari som var tanken att använda under mars. Den sitter tyvärr fast i tullen sedan över en månad och jag vet inte när den behagar komma. Jag betalade dock moms och avgifter i tisdags så det är väl förhoppningsvis inte allt för långt kvar.
Igår ändrades planerna då jag tilldelades en trevlig gammal Seiko av @Berns och @Denke under inspelningen av Urbildningsradion. "Glädjen" höll i sig ett helt dygn tills den idag slutade fungera. Den hade en hel del rost i verket och fick väl nog antar jag.
Så nu är frågan, ska man våga avvakta och gå utan klocka tills Cityn kommer eller köpa nytt? Ska jag köpa nytt måste jag göra det senast 23.59 imorgon.
Varmt välkommen! Listan är uppdaterad.Let the game begin. Limmar fast en 18206 på handleden - Hängslen och livrem!
Vilken lycka när man ser att listan är indexerad! OCD 4 Lajf osv.Varmt välkommen! Listan är uppdaterad.
Har hunnit med ett byte idag. Klockan är 08:13 i skrivande stund.Sista timmarna kvar, rotera era klockor frenetiskt under dagen. För snart är det OWGMARCH
För mig har avvänjningen hållit på ett tag. Jag kör på owgklockan fr.o.m nu.Nå.. Hur lägger ni upp dagen före D-Day? Vad är strategin? Är det timrotation bland klockorna eller laddas det upp genom att helt enkelt köra naket?
Tar gärna emot alla tips!
/En debutanten
Jag kommer nog köra business as usual med några byten under dagen. Inför 12 slaget kommer jag ha ställt OWG-klockan och högtidligt trycka in kronan exakt vid midnatt. Är fröken ur bästa referenstiden?Nå.. Hur lägger ni upp dagen före D-Day? Vad är strategin? Är det timrotation bland klockorna eller laddas det upp genom att helt enkelt köra naket?
Tar gärna emot alla tips!
/En debutanten
Tjusig, vad är det för band?Jag är på Bytt batteri och tagit fram guld Omegan. Då kör vi OWG
Det är ett Hirsch. Alligator imitation. En favorit bland band. Tycker det lirar bra med guldTjusig, vad är det för band?