• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bilagor

• 946563A4-A7CF-48A7-AAAE-A6F10569995A.jpeg
    946563A4-A7CF-48A7-AAAE-A6F10569995A.jpeg
    484.4 KB · Visningar: 12
Hide the Pain Harold 28022021164353.jpg

I'm in ya crazy bastards!

Jobbar på tåget och det är lite dålig täckning. Min stora dags sida laddade inte efter att överföringen gick igenom...

Kolla att det blev rätt @Staafen !

IMG_20210228_160057.jpg

Slog till med ett härligt ojämnt tal för lite extra ocd också! 😅👍🏼

Ska köra en Helson Sharkdiver 38 Titanium som förhoppningsvis dyker upp i början av veckan.

Hide the Pain Harold 28022021164353.jpg

I'm in ya crazy bastards!

Jobbar på tåget och det är lite dålig täckning. Min stora dags sida laddade inte efter att överföringen gick igenom...

Kolla att det blev rätt @Staafen !

IMG_20210228_160057.jpg

Slog till med ett härligt ojämnt tal för lite extra ocd också! 😅👍🏼

Ska köra en Helson Sharkdiver 38 Titanium som förhoppningsvis dyker upp i början av veckan.
Jag uppdaterade precis listan så du är med. Väldigt generös donation! ❤

Ni är några som frågat om jag vill joina och vara med i OWG 2021! Tyvärr är det inget för mig, men jag gillar välgörenhet och det är jag gärna med och bidrar till!

Jag önskar även alla som ska vara med i OWG 2021 ett stort lycka till, det kommer många av er att behöva 😂 🥳!

94973E24-638F-4219-A55B-79B578CF93C2.jpeg

NEJ för SATAN 🥶😵😆!

Senast ändrad:
Jaha, sista kvällen tillsammans på MINST en månad😞 Anledningen till att jag skriver minst är att jag i veckan ska försöka få iväg den på en välbehövlig service. Om man ska försöka se nåt, gällande klockorna, positivt med OWG-march är det nog att bättre tid för att lämna iväg något för service finns nog inte?! Ingen risk att pannan ligger hemma och frestar mig då.

Och som att det inte räckte med att min kära 390 ska iväg på spasemester nåddes jag nyss av beskedet att min kära farmor gått bort❤️
Tröstar mig med att hon levt ett mycket bra liv in i det sista och dog knall fall utan förvarning.
Livets gång och få förunnat att få leva ett långt liv med den kvaliteten hon gjorde. Men trist likt förbannat. Jaja, februari löper mot sitt slut och imorgon är det allvar. Stort lycka till alla i tråden. Och jag måste säga att jag nästan blir tårögd över beloppet vi hittills samlat in till min stora dag! Bra jobbat allihopa, och framförallt @Berns och @Staafen

B9529301-89F6-4D08-BA88-37CD19E82DE8.jpeg

Jaha, sista kvällen tillsammans på MINST en månad😞 Anledningen till att jag skriver minst är att jag i veckan ska försöka få iväg den på en välbehövlig service. Om man ska försöka se nåt, gällande klockorna, positivt med OWG-march är det nog att bättre tid för att lämna iväg något för service finns nog inte?! Ingen risk att pannan ligger hemma och frestar mig då.

Och som att det inte räckte med att min kära 390 ska iväg på spasemester nåddes jag nyss av beskedet att min kära farmor gått bort❤️
Tröstar mig med att hon levt ett mycket bra liv in i det sista och dog knall fall utan förvarning.
Livets gång och få förunnat att få leva ett långt liv med den kvaliteten hon gjorde. Men trist likt förbannat. Jaja, februari löper mot sitt slut och imorgon är det allvar. Stort lycka till alla i tråden. Och jag måste säga att jag nästan blir tårögd över beloppet vi hittills samlat in till min stora dag! Bra jobbat allihopa, och framförallt @Berns och @Staafen

B9529301-89F6-4D08-BA88-37CD19E82DE8.jpeg
Beklagar verkligen sorgen ♥️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp