S
Staafen
Guest
Försökte men...Äh, det här går inte. Jag är redan trött på storleken på Frogman. @Staafen ändrar du till G-Shock MRG-G1000 på mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Försökte men...Äh, det här går inte. Jag är redan trött på storleken på Frogman. @Staafen ändrar du till G-Shock MRG-G1000 på mig
Så klart!Bra tryck i tråden! Är lite orolig för @Staafens hälsa, man kan bli utbränd för mindre och vi har inte börjat än Till nästa år får vi nästan ha en administrativ avgift för varje gång någon ändrar sitt val av klocka. Kanske den jämna fina summan av 23:- så att pulsen i alla fall ökar lite på administrationen?!
Hej, blå tavla, metall bezel. Har haft den i cirka fyra år. Funderar faktiskt på att köpa ett syskon...Färg på bezel och tavla?
ojojoj, blir jobbit detta, tänk om du ångrar dig i morgon! ;-)@Staafen ! Jag tar det tveksamma beslutet och byter till en läderlappensvart Vostok Amfibia Scuba pvd.
Sluta nu! Börjar ju stressa över mitt klockval när alla byter hela tidenHade @Staafen tagit betalt för varje klocka som byts under kvällen skulle det blivit en rejäl summa
Kan inte lova dig något. Men jag simmar med min Seiko 5 på 10bar. Ännu är den tät.Måste försöka komma igång med träningen under mars. Någon som vet hur svett/vatten-duglig en SBGA293 är om man hittar rätt band? Den ska ju klara 10 bar så jag vågar nog testa. Det kommer nog handla om löpning och cykling på motionscykel/trainer inomhus. Känns som man vill ha på sig klockan så mycket som möjligt. Tänkte försöka ha duschen och när jag sover som undantag.
Ska du redan gå o lägga dig???Nu kör vi !
Går inte att utesluta, men förra valet var lite för lätt, tror jag En svart och orange dykare... det blir mer intressant!ojojoj, blir jobbit detta, tänk om du ångrar dig i morgon! ;-)
Bild på den, @SeikoZ och jag är vad jag trodde de enda Hydronautägarna på forumet så kul att se att det finns flerHej, blå tavla, metall bezel. Har haft den i cirka fyra år. Funderar faktiskt på att köpa ett syskon...
Jag tar det som ett löfte i alla fall. Jag skickar den till dig för eventuella garantiärendenKan inte lova dig något. Men jag simmar med min Seiko 5 på 10bar. Ännu är den tät.
Så lite regn och svett skulle jag inte oroa mig för.
No shit. Insåg nyss att mitt gummiband inte kommer att funka med min Radiomir pga wirelugs. Dessutom är jag väldigt känslig för för tight passning på armbandet och nästan alla mina band sitter antingen för löst eller för hårt.Sluta nu! Börjar ju stressa över mitt klockval när alla byter hela tiden
Han borde ta sjöö, så kan han köra ny tavla varje dagVågar man chansa på en Sinn?
Snyggt!
Det stod något om en Swatch i listan på första sidan... Såhär kan det ju inte gå till... Man kan ju inte välja en Swatch för att sedan ändra sig... Det kanske går om man velar mellan rolex och Daniel Wellington.. men inte när det kommer till klockornas klocka och plastens plast.....
Och säljs till mig 1/4Nu åkte den på och tas inte av förrens 1/4.
Ja, vet att det är en till med en TT Hydronaut. Så vi är minst fyra på forumet med ett av Tudors bästa släpp i början av 2000-talet!Bild på den, @SeikoZ och jag är vad jag trodde de enda Hydronautägarna på forumet så kul att se att det finns fler
Beklagar sorgenJaha, sista kvällen tillsammans på MINST en månad Anledningen till att jag skriver minst är att jag i veckan ska försöka få iväg den på en välbehövlig service. Om man ska försöka se nåt, gällande klockorna, positivt med OWG-march är det nog att bättre tid för att lämna iväg något för service finns nog inte?! Ingen risk att pannan ligger hemma och frestar mig då.
Och som att det inte räckte med att min kära 390 ska iväg på spasemester nåddes jag nyss av beskedet att min kära farmor gått bort
Tröstar mig med att hon levt ett mycket bra liv in i det sista och dog knall fall utan förvarning.
Livets gång och få förunnat att få leva ett långt liv med den kvaliteten hon gjorde. Men trist likt förbannat. Jaja, februari löper mot sitt slut och imorgon är det allvar. Stort lycka till alla i tråden. Och jag måste säga att jag nästan blir tårögd över beloppet vi hittills samlat in till min stora dag! Bra jobbat allihopa, och framförallt @Berns och @Staafen