Vinterdykarn
KS Explorers Club
Trevligt. Kingen glider in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt. Kingen glider in.
Ja lätt 200.Ja verkligen, med tanke på att det är galet många deltagare och fantastisk aktivitet så lär det vara slaget långt innan mars är över! Vad tror vi på? 400 sidor iår?
Ja precis, fabriksrenoverad i januari 2021 för ca 20.000kr. Tusen tack, än så länge håller jag verkligen med dig! Mäktig pjäs som dessutom sitter grymt skönt, hoppas jag känner likadant 1 april
Ja verkligen, då är den återställd till i princip ett nyskick, och lär hålla mååånga år till framöver Haha ja jag håller tummarna för det, vi får väl seWow, coolt! En rejäl slant men blev ju så najs Inte så farligt då! Jo men det tror jag! Annars säljer du den för kaffepengar till mig
Magisk dinka det där, du lär fixa hela mars utan problem! Den röda knappen förresten, är det någon form av emergency lock? Tänker att du klickar in den när du är påväg att byta klockaDå är den helt avplastad och länken är justerad, redo inför imorgon
Tack, hoppas verkligen det!!Magisk dinka det där, du lär fixa hela mars utan problem! Den röda knappen förresten, är det någon form av emergency lock? Tänker att du klickar in den när du är påväg att byta klocka
Skickar video i dm!Då vill jag veta hur du får av dig tröjan!
Jag tycker att Totte ska stå för slapen istället för Batman. Kolla bara på den stenhårda bilden.Nu är det igång
En B-slap deluxJag tycker att Totte ska stå för slapen istället för Batman. Kolla bara på den stenhårda bilden.
Sket nästan på mig
Den är inte helt slätstruken denna Ja verkligen, Vons första mening i sitt PM var: "Jag har en knasig idé" Jag tyckte absolut inte att den var knasigStenhård den där!! Och så fint med den adderade utmaningen
Ah du håller på Ser ju likadan ut som alla andraJag tycker att Totte ska stå för slapen istället för Batman. Kolla bara på den stenhårda bilden.
Sket nästan på mig
Du får väl hinka i dig en 10-15 Singha till och gömma nyckeln sen!Nu är stackars klockorna inlåsta. Tyvärr är damen på öjn tills på onsdag så hon kan inte ta och gömma nyckeln ännu. Jag får försöka att glömma bort var jag nu lagt nyckeln
Tänker mig något i denna stilen...Skickar video i dm!
Detsamma!Jepp, men på coke, möjligtvis också Rubber B . Lycka till!
Cpt. D - Welcome aboard
PT - Sen gammalt!Här sitter man och måste bestämma sig för en klocka alltså.
Men det går inte. Hjälp!
Här är finalisterna....
Eller borde man helt enkelt ta den som redan är på?
/B
Flesta (tror jag) är nöjda med att vara med, vi är alla vinnareMå bäste man eller kvinna vinna!!
Nu är stackars klockorna inlåsta. Tyvärr är damen på öjn tills på onsdag så hon kan inte ta och gömma nyckeln ännu. Jag får försöka att glömma bort var jag nu lagt nyckeln
HahahaDu får väl hinka i dig en 10-15 Singha till och gömma nyckeln sen!
Jag har bara oxy hemma, det får dugaHahaha
Jag tänkte föreslå att han sväljer nyckeln tillsammans med en karta imodium. Då borde den vara safe till framåt onsdag-torsdag nångång