• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Den här blir det alltså! @Staafen @Berns

51A9EE01-3DE9-40EA-8B76-8425A1918F0B.jpeg
Trevligt. Kingen glider in.👍

Ja verkligen, med tanke på att det är galet många deltagare och fantastisk aktivitet så lär det vara slaget långt innan mars är över! Vad tror vi på? 400 sidor iår?🧐

Ja precis, fabriksrenoverad i januari 2021 för ca 20.000kr. Tusen tack, än så länge håller jag verkligen med dig! Mäktig pjäs som dessutom sitter grymt skönt, hoppas jag känner likadant 1 april😜
Ja lätt 200.

Hela den här tråden representerar det fina med KS

Senast ändrad:
Stenhård den där!! Och så fint med den adderade utmaningen 🥰❤️
Den är inte helt slätstruken denna 😍 Ja verkligen, Vons första mening i sitt PM var: "Jag har en knasig idé" Jag tyckte absolut inte att den var knasig 😊
Jag tycker att Totte ska stå för slapen istället för Batman. Kolla bara på den stenhårda bilden.

Sket nästan på mig :eek:
Ah du håller på 😂😂 Ser ju likadan ut som alla andra ✌🏻

Troligtvis sist in, men förhoppningsvis inte först ut. ;) Slutligen fick stålet ge vika för plasten, men träningstimmar och höjdmeter måste loggas. Denna månad blir det därför min Garmin Instinct som får följa mig dag in och dag ut. Kan även tillägga att jag siktar på att försöka ha på mig denna dygnet runt (undantaget laddning).

Detta kommer bli en hård månad!

Tack igen för grym uppstyrning, @Staafen och @Berns :heart:

unnamed.jpg

Skärmavbild 2021-02-28 kl. 21.03.55.png

Nu är stackars klockorna inlåsta. Tyvärr är damen på öjn tills på onsdag så hon kan inte ta och gömma nyckeln ännu. Jag får försöka att glömma bort var jag nu lagt nyckeln 😨🥺
20210228_205830.jpg

Du får väl hinka i dig en 10-15 Singha till och gömma nyckeln sen! 👍
Hahaha 🤣
Jag tänkte föreslå att han sväljer nyckeln tillsammans med en karta imodium. Då borde den vara safe till framåt onsdag-torsdag nångång 😖

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp