Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man skall aldrig säga aldrig men jag säljer aldrig mina klockor .Och säljs till mig 1/4
Ja verkligen bra jobbat av alla!
Ny regel 2022. Varje byte kostar 5% av den nya klockans värdeHade @Staafen tagit betalt för varje klocka som byts under kvällen skulle det blivit en rejäl summa
Hade nästan missat detta! Hoppar på i sista sekund! fantastiskt initiativ! lycka till !
Får bli en småtråkig G-SHOCK då jag inte hunnit förbereda något roligare för i år.
@ArosDå är även vi redo! Kommer köra utmaningen i utmaningen och ha den 24/7 hela mars!
Hur många landade '20 på?Undrar hur många sidor den här tråden har den 31 mars
Stenhård den där!! Och så fint med den adderade utmaningenNu är det igång
Blue Seafood Asschysst är tillagd!
Hur många landade '20 på?
Hade nästan missat detta! Hoppar på i sista sekund! fantastiskt initiativ! lycka till !
Får bli en småtråkig G-SHOCK då jag inte hunnit förbereda något roligare för i år.
Då är även vi redo! Kommer köra utmaningen i utmaningen och ha den 24/7 hela mars!
De är välkomna in i G-stock tråden och säga hej, så ska ryssen presentera sig@Aros
Tror du dessa gentlemen också vill vara med i Team G-shock??
Ja jäklar, det kommer att slås med hästlängder om tempot fortsätter211 sidor förra året, kommer lätt bli slaget iårUTMANING - OWG 1 månad 2020
Klar man är taggad :D Funderar på att köra med den gråa Casioaken eller min Casio Arnie :) (Stulen bild då klockan är i PostNords händer) Båda är ju grymma!klocksnack.se
Var den nyservad/renoverad eller? Sagt det innan men säger det igen, så galet cool den där! DrömdinkaDå är den helt avplastad och länken är justerad, redo inför imorgon
HJÄLP!!!!! Vad har jag gett mig in på.......?
Då vill jag veta hur du får av dig tröjan!Då är även vi redo! Kommer köra utmaningen i utmaningen och ha den 24/7 hela mars!
MångaaaaaaUndrar hur många sidor den här tråden har den 31 mars
Ja verkligen, med tanke på att det är galet många deltagare och fantastisk aktivitet så lär det vara slaget långt innan mars är över! Vad tror vi på? 400 sidor iår?Ja jäklar, det kommer att slås med hästlängder om tempot fortsätter
Ja precis, fabriksrenoverad i januari 2021 för ca 20.000kr. Tusen tack, än så länge håller jag verkligen med dig! Mäktig pjäs som dessutom sitter grymt skönt, hoppas jag känner likadant 1 aprilVar den nyservad/renoverad eller? Sagt det innan men säger det igen, så galet cool den där! Drömdinka
Wow, coolt! En rejäl slant men blev ju så najs Inte så farligt då! Jo men det tror jag! Annars säljer du den för kaffepengar till migJa verkligen, med tanke på att det är galet många deltagare och fantastisk aktivitet så lär det vara slaget långt innan mars är över! Vad tror vi på? 400 sidor iår?
Ja precis, fabriksrenoverad i januari 2021 för ca 20.000kr. Tusen tack, än så länge håller jag verkligen med dig! Mäktig pjäs som dessutom sitter grymt skönt, hoppas jag känner likadant 1 april