• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hade nästan missat detta! Hoppar på i sista sekund! fantastiskt initiativ! lycka till !:)

Får bli en småtråkig G-SHOCK då jag inte hunnit förbereda något roligare för i år.
3BDA57A7-8342-4AC8-94D7-C53E22677C9D.jpeg

Hade nästan missat detta! Hoppar på i sista sekund! fantastiskt initiativ! lycka till !:)

Får bli en småtråkig G-SHOCK då jag inte hunnit förbereda något roligare för i år.
3BDA57A7-8342-4AC8-94D7-C53E22677C9D.jpeg

Då är även vi redo! Kommer köra utmaningen i utmaningen och ha den 24/7 hela mars!
D5C22E3D-4987-4FA9-9239-FB783A42849E.jpeg

@Aros
Tror du dessa gentlemen också vill vara med i Team G-shock?? :D
De är välkomna in i G-stock tråden och säga hej, så ska ryssen presentera sig 🤣

Officiella G-Shocktrådens egen utmaning i utmaningen.
https://klocksnack.se/threads/officiella-g-shocktråden.24037/post-3735297

Ja jäklar, det kommer att slås med hästlängder om tempot fortsätter
Ja verkligen, med tanke på att det är galet många deltagare och fantastisk aktivitet så lär det vara slaget långt innan mars är över! Vad tror vi på? 400 sidor iår?🧐
Var den nyservad/renoverad eller? Sagt det innan men säger det igen, så galet cool den där! Drömdinka 🥰
Ja precis, fabriksrenoverad i januari 2021 för ca 20.000kr. Tusen tack, än så länge håller jag verkligen med dig! Mäktig pjäs som dessutom sitter grymt skönt, hoppas jag känner likadant 1 april😜

Ja verkligen, med tanke på att det är galet många deltagare och fantastisk aktivitet så lär det vara slaget långt innan mars är över! Vad tror vi på? 400 sidor iår?🧐

Ja precis, fabriksrenoverad i januari 2021 för ca 20.000kr. Tusen tack, än så länge håller jag verkligen med dig! Mäktig pjäs som dessutom sitter grymt skönt, hoppas jag känner likadant 1 april😜
Wow, coolt! En rejäl slant men blev ju så najs 😍 Inte så farligt då! Jo men det tror jag! Annars säljer du den för kaffepengar till mig 😜

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp