Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Va?!!Huvudsaken är att vi har roligt!
Du kör kostym till den där, eller hur?Nu är morgonens bestyr klara så bara jobbestyren kvar.
Jag gillar min, men valde inte den för OWGMTrivs INTE med det här s.k. uret i damstorlek! AAAARRRGGGHHHHH!!!
Han har nog haft en tuff natt med massor av mardrömmar om hur han misslyckas och får besök av Läderlappen
Bara på bröllop och begravningar, har inga inplanerade under mars så det ska nog gå bra. Hemarbete gör saken lite lättare...Du kör kostym till den där, eller hur?
Nu med rätt datumDag #1. Det känns bra med lite andra kläder på klockan än gummibandet.
Har mina misstankar att det dyker upp något inom en snar framtid som kommer att vara lite lockande att sätta på handleden Grattis till den om jag har rättDå plastar vi av o kör! Kommer att bli lätt...
Ja du, nu ifrågasätter jag mina incitament för valet av klocka, men då tänkte jag att jag skulle ta nåt som är svårt att bära. Det var (relativt) lätt förra året med min MM300 så nu skulle jag utmana mig själv. Klockan är för liten och för guldfärgad för min vanliga smak. Mm, jag fick det jag beställde - en utmaning!Hur gick tankarna när du valde den?
Den gick på 06,30 vid 07.30 sprack låset som är i plast... så det började bra. Bara hem och laga/byta band. Så vi går ut starktJag vet inte om jag missat det, men var är @Staben är du vaken?
Sälj den till mig 1/4 vetja..Trivs INTE med det här s.k. uret i damstorlek! AAAARRRGGGHHHHH!!!
Kämpa!!Den gick på 06,30 vid 07.30 sprack låset som är i plast... så det började bra. Bara hem och laga/byta band. Så vi går ut starkt
Men den sitter med på med tape för stunden.
Situationen löst för tillfälletKämpa!!