S
Staafen
Guest
Jag skulle vilja uppmärksamma alla som gör donationer utan att ens vara med eller extra donationer. ❤ Ingen nämnd ingen glömd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kommer bli en kamp!Okej.. efter ett dygn med detta haveri på handleden så har jag märkt två saker som kommer att driva mig till fullständigt vansinne:
1. Den byter datum 4 gånger per dag
2. Den har en power reserv på typ 4h
Det positiva är att den håller tiden väldigt bra när den väl funkar
Tackar tackar! Den sticker då ut ur mängden kan man lugnt sagt sägaRiktigt ball den där!
Fan va cooltTanken med modden var att efterlikna en Scout trooper från skogsscenerna på månen Endor.
Det kommer, det kommer!
Vi får se, kanske firar när OWGM är över att damptrycka på den 100 gånger Hoppas det stämmer att det är för bezeln och inte för en bomb isåfallKommer det bildbevis framöver?
Du kunde ju fortsätta med detta knep:Nä, då tog jag faktiskt en lavett. Kunde ha undvikit den genom att köpa en DW men det alternativet lockade inte ^^
Självklart var den isad ocksåDu kunde ju fortsätta med detta knep:
Du kunde ju fortsätta med detta knep:
Kan ta priset som den fulaste tatueringen jag sett, men en billig Rolex blev det nog alltSjälvklart var den isad också
StackareKämpar på!
Du kunde ju fortsätta med detta knep:
+1 på den!
Det där är väl den billigaste klockan i tråden eller hur? Visst gav du en femma för den? Den är dock inte fulast eller sämst vilket är rätt imponerande. Den ser rätt just ut faktiskt!
Haha! Otippat klockslag också!Du kunde ju fortsätta med detta knep:
Smart! Knappast tidshållningen som är det väsentliga här ändåFortsätter med temat att lura hjärnan! Får se vem som vinner... street-smarta jag eller hjärnan
Gärna det !Trevligt! Trivs som fisken här. Hörde jag gtg?!?
Bra skit!Smart! Knappast tidshållningen som är det väsentliga här ändå
Helt klart fejk. Hen borde kollat med ngn kunnig polare på ett bra klockforum innan hen gjorde affär.Kan ta priset som den fulaste tatueringen jag sett, men en billig Rolex blev det nog allt
Vi får bolla lite mer här under månaden känner jag, måste finnas en uppsjö av alternativa klockbärarmetoderBra skit!