• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ge mig en lavett...I’m out!
Fick tillbaka denna pjäs
84876F14-07BC-494C-A2CD-E7F9A38685C1.jpeg

Kunde inte motstå...
Jag bjuder första rundan @Patrik J @StarMan @larra64 @Jeser90 😊
Men fan! Att du ska bli den första?! :D

@Staafen Utryckning!

Okej.. efter ett dygn med detta haveri på handleden så har jag märkt två saker som kommer att driva mig till fullständigt vansinne:
1. Den byter datum 4 gånger per dag
2. Den har en power reserv på typ 4h

Det positiva är att den håller tiden väldigt bra när den väl funkar 🙃

5FEE62EB-8C09-49C9-A62B-D3E2EF1229D4.jpeg

Okej.. efter ett dygn med detta haveri på handleden så har jag märkt två saker som kommer att driva mig till fullständigt vansinne:

Hahah då var det nästan värre än vad vi tänkt oss😂 Man kan ju undra varför de ska envisas om ett automatiskt urverk somknappt inte funkar, istället för att köra nåt billigt quartzverk som fungerar bra? Pallar du en hel månad tror du?🤪

Hahah då var det nästan värre än vad vi tänkt oss😂 Man kan ju undra varför de ska envisas om ett automatiskt urverk somknappt inte funkar, istället för att köra nåt billigt quartzverk som fungerar bra? Pallar du en hel månad tror du?🤪
Haha ja! I början så kändes den bra, men nu har det börjat gå utför 🌞 angående urverket så får jag skylla mig själv, det fanns massa varianter med quartz men jag ville ha automatisk 🤪 jo men det tror jag 🥳

Du har ju snart gjort en månad då ;)

Jag genomled några veckor förra året med en ryss som fortade sig 20 minuter per dag. Tillslut dog stackaren 🤣

Här tar man en halvdag off och självklart blir det ett short notice mngmt call redan 30min in på ledigheten. Tur att man sitter på spa i japansk badrock 🤣
4A717743-0F95-488C-A3ED-F575ACDAC9E8.jpeg

Och jag har ändrat datumet från 30:e feb till 2:a mars. Det är lätt att missa sånna detaljer när man är OWG. Jag tjuvstartade ju feb 27 så jag börjar bli varm i kläderna.

Här tar man en halvdag off och självklart blir det ett short notice mngmt call redan 30min in på ledigheten. Tur att man sitter på spa i japansk badrock 🤣
4A717743-0F95-488C-A3ED-F575ACDAC9E8.jpeg

Och jag har ändrat datumet från 30:e feb till 2:a mars. Det är lätt att missa sånna detaljer när man är OWG. Jag tjuvstartade ju feb 27 så jag börjar bli varm i kläderna.
Jävla trevlig färg på urtavlan 😻

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp