S
Staafen
Guest
Stort tack att du tände strålkastaren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack att du tände strålkastaren!
Alltså min OCD slår i taket för att klockorna (alltså dina) dessutom inte går i synkInte riktigt lika kul att göra ett wristshot med kollegan under owg
Nyuppdragen, redo för tjänstgöring och idag på ett grönt NATO med Union Jack-prydd loop. Mellor-72, what a watch!
Den där är ruskigt fin. Är det alltid krämig lysmassa på dem?Dag två-snart fika
En riktig vinnare alltsåOkej.. efter ett dygn med detta haveri på handleden så har jag märkt två saker som kommer att driva mig till fullständigt vansinne:
1. Den byter datum 4 gånger per dag
2. Den har en power reserv på typ 4h
Det positiva är att den håller tiden väldigt bra när den väl funkar
Min 143 ligger på dryga +30 sek/dygn. Därför jag inte pallade ta den för owg-mars.
/B
Tänker att jag kommer inte ställa den rätt under hela mars. Sen donerar jag så många minuter som den går fort i kronor + några kronor tillPå tok för mycket endå
Det kan ju inte ha varit särskilt trevlig, jag bara väntar på att min ska börja dra sig fortsatte du med en död klocka på armen då?
Är det bara jag som tänker på detta när jag ser dina inlägg?God morgon
Det där blev ju riktigt bra!
Samma här, men jag testar terapi härAlltså min OCD slår i taket för att klockorna (alltså dina) dessutom inte går i synk
Vad utlöser om du trycker in avtryckaren?Godmorgon, andra dagen med Ploppen. Känns riktigt bra än så länge
Tanken med modden var att efterlikna en Scout trooper från skogsscenerna på månen Endor.Är det bara jag som tänker på detta när jag ser dina inlägg?
Har du Covid eller väntar du svar?Dag 2 och nu är man isolerad efter Covid-test. Det går bra nu!
Väntar på svar, ingen fara med mig men har umgåtts med en som är konstaterat smittad....
Har du Covid eller väntar du svar?
Jag håller tummarna!Väntar på svar, ingen fara med mig men har umgåtts med en som är konstaterat smittad.
Ja den vinner iallafall priset för den värsta klockan jag har ägtEn riktig vinnare alltså
Tack ska du ha!Jag håller tummarna!
Vad utlöser om du trycker in avtryckaren?
Go morron kompis!Godmorgon, andra dagen med Ploppen. Känns riktigt bra än så länge
Ändå hedersvärd av dig att hellre ta en lavett än att köpa en DWNä, då tog jag faktiskt en lavett. Kunde ha undvikit den genom att köpa en DW men det alternativet lockade inte ^^
Vad utlöser om du trycker in avtryckaren?
Precis som @Aros skriver, en bomb
Riktigt ball den där!Godmorgon, andra dagen med Ploppen. Känns riktigt bra än så länge