• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Njuter av de sista timmarna av frihet och valmöjlighet

DA868993-F372-4737-9353-5B8B287038D2.jpeg
1B27A6BD-D617-4C6A-A460-E97181409846.jpeg

Snart får du njuta av frihet FRÅN valfrihet 🤣
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Lyssnar på senaste programmet av Urbildnigsradion nu. Har helt missat att det kommer arrangeras en Min Stora Dag-dag med Malm Watches som arrangör. Så jäkla fint så att man blir tårögd. Klocksnack från sin allra, allra bästa sida 😢:heart:

Kanske också att fler än jag har missat veckotävlingarna och de priser som är skänka från diverse sponsorer som Malm Watches, @Denke, @aleks från IFLW, @tidochting.se med flera. Hoppas på bra tryck till insamlingen i samband med tävlingarna.





Mycket bra att du påminner om veckoutlottningarna och alla sponsorer. De flesta sponsorer har också lagt in rabatterbjudanden speciellt för owgmarch. Gå in och titta på owgmarch.com. klicka på sponorerna så ser ni vad de erbjuder.
Vi kommer gå igenom allt som rör veckoutlottningarna så fort vi är igång med mars.
 
Senast ändrad:

JEsper_J

Breitling
Jahopp, får se hur det här går då! Inte varit direkt aktiv på KS men nu behöver jag engagera mig. Tänkte köra endast Grand Seiko SBGJ227 då jag lovat den till sonen då han blir äldre, dvs noll risk den säljs i april. Stålklocka på vänster hand o en AW på höger. Nu har jag dock förstått att detta 'aktivitetsband' gör att jag kvalificerar in som dubbelpipig användare och får träffa Batman direkt! Detta får ju inte ske så jag får köra mitt 'aktivitetsband' under mars månad. Dock får jag väl aktivera 'Wake on Wrist Raise' då den annars alltid är svart.

Då jg är en sjukt dålig fotograf, och ingen vill se en bild på en trött gammal Apple Watch 4
Hatten av för @Berns och @Staafen för eminent uppstyrt!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Olika riktnummer gäller inte längre....?
Gullar lite med gänget och överväger seriöst men får verkligen ångest av bara tanken....
20210228_125518.jpg

Och det kommer hem två nya i nästa vecka.
Och ska till en gammal klockhandlare för att hämta ett reseur jag köpt. Ska man vara inne i en butik fylld av gamla klockor men inte prova...?

Vetefan asså....
Äsch, kör! Vintagegänget är underrepresenterat och båda certinorna är ju owg-material på riktigt!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp