Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Jag heter TimepieceSwede på Instagram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Har du bestämt klocka oxå?@roosterman @Staafen @Back
Så ni inte blir oroliga att jag inte är med och försöker dodga lavetten i år oxå (gick ju sådär förra året)
Nej inte bestämt klocka än. Har kvar min skx, gwb5600hr, gd-350 och en vintage seiko så 4 kvar av 14 när jag började sälja av så som det ser ut nu blir det skx men det är några dagar kvarHar du bestämt klocka oxå?
Vilka har du kvar egentligen??
Det är folk från hela världen
Hur ska vi då ha koll på om @Staafen behöva jobba?Det är folk från hela världen
Timeless.geekDet vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
hawkeyeswatches är mitt namn på Instagram.Det vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Hugorology på instagramDet vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
Populära råd och uppmuntran i just denna tråd är just att passa på att köpa nya ur i mars, testa känn och kläm. Visa gärna wrists shots för oss alla, så kommer vi med input. Lycka tillFörsta OWG March för mig så kör på denna favorit, nyare inköp får stå åt sidan i mars helt enkelt
Wow - for en Hublotsamling. Blir ikke mer Tutti-Frutti enn det der.
Ni som "velar" bort och fram vilken klocka som skall bäras under OWG mars. Det finns hopp för Er. Utbudet är stort som synes i diverse färger...//
Följer dig nuDet vore roligt att veta vad alla heter på Instagram så man kan följa. Självklart tycker jag att alla ska gå in och följa OWG om ni inte redan gör det.
I’m on itJag skickar @Back iklädd Batmandräkt till Norge och Finland om det blir aktuellt.