Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det hade varit trevligt! Men nej jag behöver hoppa med tim-visaren för att byta datum, så jagkör selektiv syn och låtsas att datumfönstret inte existerar. Vilket jag i för sig gör med klockor som har quick set datum ocksåHar inte Tudor quickset datum eller? Tror inte du lyckats pricka in rätt någon gång hittills![]()
16mm tunn gris skulle säkert passaEnkelt här med, inget bandbyte på gång heller.
Undrar om det finns läder till denna? Kanske man får fixa till själv, lär ju om inte reta upp dom flesta.
![]()
Vafalls, är det så alltså? Brukar finnas ett läge till i kronan på GMTs, tycker det låter skumt om Tudor skippat detDet hade varit trevligt! Men nej jag behöver hoppa med tim-visaren för att byta datum, så jagkör selektiv syn och låtsas att datumfönstret inte existerar. Vilket jag i för sig gör med klockor som har quick set datum också![]()
Granne.....Firar min sjuhundrade inlägg på KS genom att hänga i orten![]()
![]()
Du och jag broder, har suttit sedan 0900.......man blir lätt hjärntrött av digitala möten.Checkar in från ett oerhört segt Zzzoommöte. Trodde vi var färdiga med detta!![]()
2/4 i team GUL ute.![]()
Jag erkänner! Jag har noll förmåga att stå emot den här. Köpte ett gäng lotter och tar min lavett med grace!
Tack alla ni som styrt den här insamlingen, grymt jobbat. Kör hårt resten av tiden nu!
I’m out
Det är inte så dumt att vara föräldraledig just nuTjuvkikar F1-tester och jobbar!
![]()
Samma på Explorer II. Datum justeras genom att bara flytta timvisarenVafalls, är det så alltså? Brukar finnas ett läge till i kronan på GMTs, tycker det låter skumt om Tudor skippat det![]()
Sant, men jag har iaf fått undervisa inför levande studenter i morse. Det ger energi ist.Du och jag broder, har suttit sedan 0900.......man blir lätt hjärntrött av digitala möten.
Aha, se där ja. Då lärde man sig något nytt idag ocksåSamma på Explorer II. Datum justeras genom att bara flytta timvisaren![]()
Näe, ska bli en grymt spännande säsongDet är inte så dumt att vara föräldraledig just nu
![]()