Grymt! Gör dig inte av med BB58an bara... Den ser för bra ut i ditt flöde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt! Gör dig inte av med BB58an bara... Den ser för bra ut i ditt flöde!
För sent, därför jag lämnar denna utmaningGrymt! Gör dig inte av med BB58an bara... Den ser för bra ut i ditt flöde!
Haha så gårdagens terapisamtal hjälpte inte... Snygg sorti dock!
Hahahah man kan ju inte säga nej när någon vill köpa owg klockan, tror du precis gjorde det
Hahahah, tydligen inte. Var ju någon som ville köpa den nu och då var det svårt att säga nejHaha så gårdagens terapisamtal hjälpte inte... Snygg sorti dock!
hehe, nej det går ju inte och du är oskyldig som ett lamm. Hokus pokus, poff borta ba!Hahahah man kan ju inte säga nej när någon vill köpa owg klockan, tror du precis gjorde det![]()
Har du varit på tjejkalas?Dagens bevis!![]()
Dagens bevis på att du varit på tjejkalas?Dagens bevis!![]()
Dagens bevis på att du varit på tjejkalas?
![]()
Edit: Det kunde man ju ge sig fan på att @Rizzie skulle hinna före.
Losertråden kommer få fina bilder nu iallafall…För sent, därför jag lämnar denna utmaning![]()
För att de inte är dykare, eller vadå? Inte modeklockor hoppas jag.Definitivt! @Back utdela vänligen batslaps till alla som har mage att köra läder på dykare! Panerai är undantagna
Jag tycker det är en väldigt intressant tanke. Jag måste fundera och tar gärna era åsikter.@Berns
jag kan en fråga? Nu har vi samlat in massor av pengar till Maskrosbarn. Kan man tänka sig att ändra fokus till stöd för Ukraina och all den röra Putin ställt till sista veckorna?
Hahah ja precis så, tur nån förstårhehe, nej det går ju inte och du är oskyldig som ett lamm. Hokus pokus, poff borta ba!![]()
Törs man verkligen hänga där är ju frågan?Losertråden kommer få fina bilder nu iallafall…![]()
-1 deltagare till nästa veckas lotteri, keep ’em coming…
Det går snabbt nu-1 deltagare till nästa veckas lotteri, keep ’em coming…