Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
фальстарт часто не предпочтителен, так как время еще придетJag har startat! Tänkte plocka på mig ett ointagligt försprång
Han " Tjuvstartar" bara för att vara riktigt säker att den kommer att funka när "tiden kommer" 1:a mars. //фальстарт часто не предпочтителен, так как время еще придет
Visst var vi överens om att jag skulle köpa den där i april?Jag har startat! Tänkte plocka på mig ett ointagligt försprång
Betyder det att du åker om annan klocka provas mellan idag och tisdag?Jag har startat! Tänkte plocka på mig ett ointagligt försprång
Den första var ju trevlig. Grattis!Har dessa auktionsvinster på väg hem. Jag bangar på owg då jag inte kan få hem dem utan att prova. Är inte anmäld men har ju sagt att jag kanske ska ställa upp.
Tack! Har velat ha en i fint skick flera årDen första var ju trevlig. Grattis!
Tickar och går? Det värsta är servicebehov en vecka in i OWGMTack! Har velat ha en i fint skick flera år
Den andra loten hämtar jag ut idag, hoppas Bulovan är trevlig
Då hinner du ju testa dem innan så kör du Certinan i mars.Tack! Har velat ha en i fint skick flera år
Den andra loten hämtar jag ut idag, hoppas Bulovan är trevlig
Huvudsaken är att man har något på armen för abstinensens skull, tiden kan man se i mobilen.Tickar och går? Det värsta är servicebehov en vecka in i OWGM
Jag trodde att det var förbjudet att kolla tiden på mobilenHuvudsaken är att man har något på armen för abstinensens skull, tiden kan man se i mobilen.
I vissa fall är det så Till exempel om man tvunget måste kolla tiden mitt i natten och då med mobilen mitt över sovande frugans ansikte. För då är skadorisken högJag trodde att det var förbjudet att kolla tiden på mobilen
Ja. Självklart. Har sett OWGs underrättelsetjänst smyga runt både hemma och på jobbet så de är på tå!Betyder det att du åker om annan klocka provas mellan idag och tisdag?
Behöver meddela Batman att vi har i alla fall en deltagare som inte kunde hålla sig så han är reso
I vissa fall…Jag trodde att det var förbjudet att kolla tiden på mobilen
Jag säger ja nu så du kan gå runt och va glad (sen ändrar jag mig med 100% säkerhet).Visst var vi överens om att jag skulle köpa den där i april?
Har dessa auktionsvinster på väg hem. Jag bangar på owg då jag inte kan få hem dem utan att prova. Är inte anmäld men har ju sagt att jag kanske ska ställa upp.
Inte bra för @Staafen psyke då han snittar en klocktransaktion i veckan och det krävs planering. Sen kommer du och drar undan mattan - I LIKEJag säger ja nu så du kan gå runt och va glad (sen ändrar jag mig med 100% säkerhet).
Du är så omtänksam bäste @Gummo! ❤Jag säger ja nu så du kan gå runt och va glad (sen ändrar jag mig med 100% säkerhet).
Ingen aningTickar och går? Det värsta är servicebehov en vecka in i OWGM
Nu snackar vi!Snart 300 anmälda, 15 sponsorer och ca 35.000kr insamlat. Det blir ett rekordår på alla sätt i år.
Instagram är ju bara för ungdomarna. Jag slipper priser dåAlla som ställer upp i OWG med vintageur tagga @vintagewatchclub och @awstraps på insta så kan ni vinna bonuspriser nån gång i halvtid och mot slutet. Rock on OWG-Vänner!
2010 är vintage va?Alla som ställer upp i OWG med vintageur tagga @vintagewatchclub och @awstraps på insta så kan ni vinna bonuspriser nån gång i halvtid och mot slutet. Rock on OWG-Vänner!
Tagga här då gamle man!Instagram är ju bara för ungdomarna. Jag slipper priser då