• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tagga här då gamle man!
Jag är taggad. Kör med en starman's fantastiska klocka som är 20år äldre än jag själv.
20220226_125529-01.jpeg

Hashtag tagga, eller nått

Hallå. Jag sökte efter regelboken men fann inte så jag skriver här. Denna fråga har säkert lyfts tidigare. Aktivitetsarmband med stegräknare (och tidsvisning) på "andra handen". Är det tillåtet?

Nu har jag anmält mig och väntar på instruktioner på mailen. Har inte varit med tidigare så jag är rookie.
Seriös fråga: Behöver jag skaffa Instagram konto?
Klockval.
Ja, veckans tragiska utveckling gör att jag kan avstå Vostok Amphibia.....☹
Det blir istället Omega Seamaster De Ville som får pigga upp mig kommande månad.
20210221_153900.jpg

Nu har jag anmält mig och väntar på instruktioner på mailen. Har inte varit med tidigare så jag är rookie.
Seriös fråga: Behöver jag skaffa Instagram konto?
Klockval.
Ja, veckans tragiska utveckling gör att jag kan avstå Vostok Amphibia.....☹
Det blir istället Omega Seamaster De Ville som får pigga upp mig kommande månad.
20210221_153900.jpg
Nej, du måste inte ha Instagram.
Låter vettigt med klockvalet.

Hallå. Jag sökte efter regelboken men fann inte så jag skriver här. Denna fråga har säkert lyfts tidigare. Aktivitetsarmband med stegräknare (och tidsvisning) på "andra handen". Är det tillåtet?
Enklast är nog att inga andra tidsvisare på armarna än din OWGM-klocka så är det minst risk att åka på bonk av @Back -man😉
Han förklarar oxå gärna vad som händer nu när du väl skrivit här i tråden😍

Enklast är nog att inga andra tidsvisare på armarna än din OWGM-klocka så är det minst risk att åka på bonk av @Back -man😉
Han förklarar oxå gärna vad som händer nu när du väl skrivit här i tråden😍
Anledningen till att jag frågar är att jag inväntar leverans av klocka som skulle vara OWGM-klocka men jag vill inte gå naken fram till leverans så jag behöver något annat.. känner härmed att jag redan nu diskvalificerat mig.. 🫣 känner lukten av en lavett...

Anledningen till att jag frågar är att jag inväntar leverans av klocka som skulle vara OWGM-klocka men jag vill inte gå naken fram till leverans så jag behöver något annat.. känner härmed att jag redan nu diskvalificerat mig.. 🫣 känner lukten av en lavett...
Kommer det dröja långt in i mars innan den landar då?
Nån dag utan klocka kan ju mobilen täcka😉

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp