25 år blank!2010 är vintage va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
25 år blank!2010 är vintage va?
25 år blank!
Men swisha en röding extra till maskrosbarn så är du med!
Jag är taggad. Kör med en starman's fantastiska klocka som är 20år äldre än jag själv.Tagga här då gamle man!
No one is safeSkulle vel egentlig brukt Konstantin Chaykin sin Joker i mars, siden dette er Batmans nemesis - så kunne man se bort fra any face slap i 31 dager. Immunitet med andre ord.
Mycket bra valNu är det bestämt det blir denna skönhet BB58 925 dom får hänga med under Mars. @Berns
SnåldrakenBäst att börja vänja sig
Tidlös klocka som passar till allt... Du kunde väl tagit ut svängarna en aning?Bäst att börja vänja sig
Jo…positvt är att den är tunn och kan smita in under manschetten.Tidlös klocka som passar till allt... Du kunde väl tagit ut svängarna en aning?
Inte ska Snålis gömmas. Hon är ju en skönhetJo…positvt är att den är tunn och kan smita in under manschetten.
Nej inte gömmas men heller inte upppvisas…Inte ska Snålis gömmas. Hon är ju en skönhet
@jerka2.0 har kollHallå. Jag sökte efter regelboken men fann inte så jag skriver här. Denna fråga har säkert lyfts tidigare. Aktivitetsarmband med stegräknare (och tidsvisning) på "andra handen". Är det tillåtet?
Visar den tid så räknas den väl som klocka, har jag för mig. Men testa o lägg upp en bild 1/3 så får du säkert svar…..Hallå. Jag sökte efter regelboken men fann inte så jag skriver här. Denna fråga har säkert lyfts tidigare. Aktivitetsarmband med stegräknare (och tidsvisning) på "andra handen". Är det tillåtet?
Nej, du måste inte ha Instagram.Nu har jag anmält mig och väntar på instruktioner på mailen. Har inte varit med tidigare så jag är rookie.
Seriös fråga: Behöver jag skaffa Instagram konto?
Klockval.
Ja, veckans tragiska utveckling gör att jag kan avstå Vostok Amphibia.....☹
Det blir istället Omega Seamaster De Ville som får pigga upp mig kommande månad.
Sorry, kan inte hjälpa till med regelverket.Hallå. Jag sökte efter regelboken men fann inte så jag skriver här. Denna fråga har säkert lyfts tidigare. Aktivitetsarmband med stegräknare (och tidsvisning) på "andra handen". Är det tillåtet?
Enklast är nog att inga andra tidsvisare på armarna än din OWGM-klocka så är det minst risk att åka på bonk av @Back -manHallå. Jag sökte efter regelboken men fann inte så jag skriver här. Denna fråga har säkert lyfts tidigare. Aktivitetsarmband med stegräknare (och tidsvisning) på "andra handen". Är det tillåtet?
Anledningen till att jag frågar är att jag inväntar leverans av klocka som skulle vara OWGM-klocka men jag vill inte gå naken fram till leverans så jag behöver något annat.. känner härmed att jag redan nu diskvalificerat mig.. känner lukten av en lavett...Enklast är nog att inga andra tidsvisare på armarna än din OWGM-klocka så är det minst risk att åka på bonk av @Back -man
Han förklarar oxå gärna vad som händer nu när du väl skrivit här i tråden
Kommer det dröja långt in i mars innan den landar då?Anledningen till att jag frågar är att jag inväntar leverans av klocka som skulle vara OWGM-klocka men jag vill inte gå naken fram till leverans så jag behöver något annat.. känner härmed att jag redan nu diskvalificerat mig.. känner lukten av en lavett...
I så fall funderar jag på att va @Staafen copy cat och köpa den av dig i april