Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den hade varit sjukt jobbigMycket bättre och mer hanterbart än tvärtom. På väg mot tre kronor i insamlingen till Maskrosbarn och du blivande 200000-barnsfarsa hade varit jobbigt i flera bemärkelser. Stort grattis till dig och barnens mor, alla goda ting är tre.
När det gäller OWG March är dock alla goda klockor blott en. Den här (min enda) har jag fortsatt burit idag utan att spåra ur så här på sluttampen.
Rätt!Fd F10 Ängelholm !
Korrekt! Google Maps?Ängelholm?
Vad ligger budet på för oss som inte är med i fb gruppen?Incheck från kurs dag 30 av 31. Kom igen nu! Låt oss spräcka 200 000-gränsen redan idag! Skulle kännas makalöst snopet att stanna under den nu.
In och buda på min klocka till exempel (ligger på Klocklådan på FB).
Tusingen jämnt.Vad ligger budet på för oss som inte är med i fb gruppen?
Drömde mardrömmar om den virkade masken inatt30, en otroligt bra siffra.. ser redan fram emot nästa år.
Bor i Ängelholm för tillfället så kände igen mig direkt! Valhall Park är ett riktigt fint område!Korrekt! Google Maps?
Läskig Läckerbit, helt klart !!Drömde mardrömmar om den virkade masken inatt
Nyfiken, kan du berätta mer om vad det/den är för något, masken alltså?
Uppsala? ...Tror jag inte helt på, men gissa går ju.Varit ute hos kund. Var tvungen att stanna och ta en bild. Finns många trevliga fotoobjekt på detta området. Någon som kan gissa vart jag är?
Haha, det var en väldigt bra bit ifrånUppsala? ...Tror jag inte helt på, men gissa går ju.
Fasen va många klockställ det kan bli av den skivanPrecis fått leverans till badrummet. Detta blir alltså skivan till kommod
Haha ja absolut! Sambon har ju inte sett den ännu, så man vet ju aldrig skivan kanske aldrig kom framFasen va många klockställ det kan bli av den skivan