I alla positioner?Klocka och blåsa går inom COSC!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I alla positioner?Klocka och blåsa går inom COSC!
Inga problem med vridringen alltså……Klocka och blåsa går inom COSC!
Hälsar på hos Koenigsegg kanske?Varit ute hos kund. Var tvungen att stanna och ta en bild. Finns många trevliga fotoobjekt på detta området. Någon som kan gissa vart jag är?
Fortfarande tydliga klick!Inga problem med vridringen alltså……
Det är alltså dags att spola Rollen??Dag 30. Fortsatt inga problem!
Då blir det problem!Det är alltså dags att spola Rollen??
Inte idag, var hos en annan kundHälsar på hos Koenigsegg kanske?
Var nog för snabb i min bedömning för jag har gillat den idag. Lite samma känsla man får när man rakat av sig skägget, och trots det man föreställt sig, ser ut som en barnunge efteråtOm den där är 19mm köper jag den gärna.
Det är en dag imorgon ocksåSå jäkla rätt (med en dag kvar liksom )
Som vi har kämpat ska det fan inte glidas omkring på det där viset, heja Backman!
2000 spänn kvar bara. Nu stängs väl inte insamlingen natten till 1/4 men vore ju kul om vi nådde det innan midnatt i morgon.
Stort grattis till hela familjen! Har själv tre fantastiska barn hehe.Checkar in med roliga nyheter! Inte bara att vi närmar oss 200 000 kr till maskrosbarn! Jag ska även bli trebarns farsa
Det är @roosterman s G-Shock leverans för mars-april.Checkar in med lite bilder på båtar
Hälsar på hos Koenigsegg kanske?
Hörde jag Koenigsegg?Inte idag, var hos en annan kund
Ska bli spännande att se Koenigseggs nya anläggning som de har skissat på och publicerat i diverse tidskrifter.