Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Kong Strong är aldrig fel! Jobbet ligger precis intill en Lidl-butik så det slinker ju ner ett par i veckan
En av de klockor som jag beundrat lite extra den här månaden.En fin dag till alla!
Oh fett fet som kidsen säger!Kom ett paket idag. Batman tackar så mycket
Ps. Vi hoppas så klart på fler avhoppare innan fredag!
Men alltsåDag 30. Fortsatt inga problem!
Jaha ja, jag såg bara klockanMen alltså
Förlåt! Jag kan meddela att det var fake news.Men alltså
Jag önskar att mina ögon kunde filtrera bort dass. Och dåren som lägger upp bilder på sina kalsonger (@bag jag pratar om dig)Jaha ja, jag såg bara klockan
Det har jag missat haha! Var det här i tråden?Jag önskar att mina ögon kunde filtrera bort dass. Och dåren som lägger upp bilder på sina kalsonger (@bag jag pratar om dig)
Indeed it was. Jag ställde en personlig fråga till @bag men jag vet inte om jag fick svar riktigt...Det har jag missat haha! Var det här i tråden?
Den där har du fan förtjänat!Kom ett paket idag. Batman tackar så mycket
Ps. Vi hoppas så klart på fler avhoppare innan fredag!
Du/vi fick svar... "Vad tror Ni egentligen om mig?"Indeed it was. Jag ställde en personlig fråga till @bag men jag vet inte om jag fick svar riktigt...
UTMANING - OWG 1 månad 2022
Tycker mig se @Equilibrium där på andra sidan som går och letar kalsonger i dikesgrenen? 🤔klocksnack.se
Med klockan eller besöket?Dag 30. Fortsatt inga problem!
Så jäkla rätt (med en dag kvar liksom )@Kujoni
@Dan1jel
@Jeppsonns
@Sigurd85
@SengtBonnert
@Amorell
@handgranat
@KaiHaj
@PabbaSparxx
@Sumpen
@Klockiver
@FCwatch
@Rivarg
@Paneraif
@Agsa
@TeQu
@Ahlman
@UtopianOmega
@Calleponken
@Swede
@Ukjent
@Henrik.Sanborn
@Lidforss
@Heinrich.a
@Enrico
@Tobyponken
@panoren
@mahomes
@mikael138
@Kanagawa
@fredskijj
@Watchgambit
@SurTratten
@Primola
@mikabango
@Big Drippa
@Marksan
@Oddset
@LW77
@sarveros
@Wassen
@GarageNils
@Snigelbob
Klocka och blåsa går inom COSC!Med klockan eller besöket?
Cost of Community Services //Klocka och blåsa går inom COSC!