Å där kom hjorten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort grattis! ❤Dag 30:
Bild från tidigare idag.
Hann inte med Adidastrenden men med tid för ultraljud idag kan jag glatt meddela att jag hakar på barntrenden istället.
I augusti kommer en liten flicka och då blir man tvåbarnsfarsa.
Tänkte också på det. I år har det ju inte varit samma gifhelvete som förra året. Måste säga att jag föredrar lite kalsonger i tråden istället för att bli giftraumatiserad. Skönt helt enkelt!Lill-lördag!
Och tänk, vi spräckte 300 sidor! Inte nära förra årets över 500 sidor... Men tycker att det har varit ett ganska lagom tempo i år.
Failar på mållinjen..
Trodde den var större och dyrare en sådan får man inskaffa!Kolla in här om du inte gjort det innan
Inga dåliga rätter… säg till nästa gång vet jagÅ där kom hjorten
JajjemenInga dåliga rätter… säg till nästa gång vet jag
200 är nått!!!!
Jisses vad härligt! Stort grattis!Dag 30:
Bild från tidigare idag.
Hann inte med Adidastrenden men med tid för ultraljud idag kan jag glatt meddela att jag hakar på barntrenden istället.
I augusti kommer en liten flicka och då blir man tvåbarnsfarsa.