Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är lite sugen på den modellen, hade gjort sig fin på kontoretHörde jag Koenigsegg?
Inspirerad av nya Rolex GMT. Som en helt ny klocka. En månad till kanske
Kolla in här om du inte gjort det innanÄr lite sugen på den modellen, hade gjort sig fin på kontoret
Byggstart av bilen i posten ovan!
Edit: Trevligt litet bygge, som vanligt med Speed champions.
Kul easter (koenigs)egg under byggets gång!
Härligt att höra stort tackStort grattis till hela familjen! Har själv tre fantastiska barn hehe.
Passar också fint in på Sinns nya serie
Tänker du på dessa, eller har de också vänt på nån?Passar också fint in på Sinns nya serie
Just precis den serien!Tänker du på dessa, eller har de också vänt på nån?
Kan det var dej jag såg utanför Långedrag vid halv sex. Inte många segel uppeSen men dubbel incheckning idag.
När jag gick ut och tittade till klockorna på altanen imorse så tänkte jag ”snart kan jag ha en på varje arm och en i vardera fickan att byta med efter varje kopp kaffe”
Men visst är det skönt att det snart är över?
Det var det absolut!Kan det var dej jag såg utanför Långedrag vid halv sex. Inte många segel uppe