• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 31.

Sista dagen som OWG!

" Det här är inte slutet, det är inte heller början på slutet, men det är troligen slutet på början… "

Måste säga att jag trodde det skulle vara större manfall än vad det har varit! Bra jobbat alla vi som har visat lite karaktär ända till sista mars 😂!

CDAA8C3B-C60F-4259-A3DB-097F235E0E39.jpeg
2C57C045-C98F-44C2-BF30-8200EBBC74D6.jpeg

Senast ändrad:
- Dag 31 - Finaldag. Helnöjd med klockan som inte fått någon handledstid tidigare. Efter att ha brutit in det nya bandet är detta nog den bekvämaste klocka jag har🥰. Suget efter rotation i klocklådan kvarstår dock oförändrat.

20220331_072511.jpg

IMG_7466.jpeg

Godmorgon. Tnr 310447. Verkligen tidigt uppe med tuppen idag och verkar vara först ut den 31 mars. Har ett specialuppdrag idag ! Förresten herr @bag . Det är ju för fa... en kanin i din GIF. Hur är det med djurkunskapen ;) ? Ha’re så bra //:pompus: (När kvasten är skev, ser man vad den har använts till.// August Strindberg)
20200711_000431.jpg

Dag 31.

Sista dagen som OWG!

Det här är inte slutet, det är inte heller början på slutet, men det är troligen slutet på början…

Måste säga att jag trodde det skulle vara större manfall än vad det har varit! Bra jobbat alla vi som har visat lite karaktär ända till sista mars 😂!

CDAA8C3B-C60F-4259-A3DB-097F235E0E39.jpeg
2C57C045-C98F-44C2-BF30-8200EBBC74D6.jpeg

Jag är ledsen att strö solk i era bägare. Men jag tror merparten av er som är kvar ljuger. Det måste till sjuka pannben för att klara en månad utan att byta klocka. Enda chansen är ju att låna bort alla ur så man inte har tillgång till dem.
Så kom igen nu. Lätta era hjärtan och kom ut i värmen. Än är det inte för sent!!
Ni vet att ni fuskat.
Å helt ärligt… Batman slår sååå jäkla löst !!!

Har varit dålig på att checka in här, men nu är vi inne på sista dagen, så en incheckning är på sin plats!

Ska bli skönt att ta på sig något nytt imorgon, eller kommer jag göra det? Månaden har gått fantastiskt bra (och förvånansvärt enkelt). Blev lite sugen på att köra min Speedmaster då MoonSwatchen släpptes, men räckte att bita mig i tungan lite.

Tack för en fin månad så ses vi nästa år också!

IMG_0796.jpeg

Dag 31 - Så är vi äntligen framme! Vilken resa det har varit. Trodde aldrig att jag skulle fixa det men ack så fel jag hade. Min Casio har varit en fin följeslagare hela månaden.
15A44825-9584-404B-9284-DDA3BCD84B25.jpeg
Får ni chansen att komma över en Oceanus så tveka inte. Grymt mycket klocka för pengarna och den slår många mycket dyrare klockor på fingrarna när det kommer till finish och känsla.

Vill även passa på att tacka er alla som gjort denna månad till ett av årets roligaste klockhändelser! Tack!

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp