• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Härligt soligt avslut på mars😀
IMG_20220331_090506.jpg

Måååååååålllllllll!!!

Helt underbart, måste säga att detta tilltag är väldigt kul så här i Mars månad, hur många startade och hur många är RIKTIGA OWGM, inte PATETISKA LOOSERS som inte pallar trycket? :)

Försökte kolla på bilder jag har lagt in, TROR att jag faktiskt lyckades lägga in en bild varje dag. Skulle vara kul om det var så, så jag hävdar att det är så till motsatts bevisats....

Tack alla för alla goa skratt och brutala påhopp! (som oxå gett skratt, jag är en dålig människa)

Sköt om er och hälsa gärna på i Sinn tråden, för alla kommer väl att köpa en Sinn efter denna månad?? ;)

Eder ödmjuke Jamterik.

16487090491508461640915583086517.jpg

Dag 31 och resans ände. Tack alla för den fantastiska stämningen som tråden bjudit på hela månaden! Batman har svingat omkring sig men har inte varit i närheten av min lena kind. Därför bedömer jag att det är schack matt och Rizzie - 1, Batman - 0. Bättre lycka nästa år din lilla lädermus 😘 (Ja, jag vet att jag inte får byta klocka före midnatt, men tar ut segern i förskott 😁)
DSC_0269.jpg

fambo-challenge-completed.gif

FB_IMG_1648714791599.jpg

Vågar också ta ut framgången lite i förtid. Ser fram emot känslan av annat än plast. Triwan har dock tjänat mig avsevärt bättre än väntat. Svettas redan lite över min nya regel att bära raffle-vinst-klocka nästa OWG march. 31 dagar med fyrkantig dressare kommer ta ut sin rätt.

Tusen tack för en härlig marsmånad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp