Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du ska gå och testa en moonswatch.Sista incheckningen, regn idag med men det gör inte så mycket, snart tåg klockan hur mycket vatten som helst. Vissa verkar redan börja fira målgången, men än finns det några timmar kvar att gå bort sig
haha, satt i den igår. Gav upp och körde min uppsägning via deras formulär istället. Dagens tips.Inga problem här inte, mycket tack vare min starka karaktär.
Mer frustrerande att sitta i Tele2:s telekö, din plats i kön är 43, din plats i kön är 42 osv.
Jag måste läsa mer noggrant, alternativt bli mindre sjuk i huvet....
Vågar också ta ut framgången lite i förtid. Ser fram emot känslan av annat än plast. Triwan har dock tjänat mig avsevärt bättre än väntat. Svettas redan lite över min nya regel att bära raffle-vinst-klocka nästa OWG march. 31 dagar med fyrkantig dressare kommer ta ut sin rätt.
Tusen tack för en härlig marsmånad!
Det får vara din regel, inte min. Vi är dock många i tråden som ser det som ett bindande åtagande från din sida nu. Mars 2023 utlovar många glada skratt.Jag måste läsa mer noggrant, alternativt bli mindre sjuk i huvet....
Läste helt förvånat "Svettas redan lite över min nya regel att bära raffset nästa OWG"
Jag vet inte ens vad Clubhouse är för nåt, är det ok att ha uppesittarkväll här också?Ett lite påminn
I kväll kör vi en uppesittarkväll på Clubhouse med OWGMsnack/detox samt lite avslutande prisutdelning av ett gäng specialpriser.
Häng på där och dela med er av månadens händelser. Vi drar igång vid 21.00
https://www.clubhouse.com/join/veck...te&utm_campaign=_XXHWiOCgoKGOdQuQqTmfA-127260
Det kommer nog köras dubbelpipigtJag vet inte ens vad Clubhouse är för nåt, är det ok att ha uppesittarkväll här också?
Kör barra kör!!!!Fattar inte varför jag väntade till sista dagen i utmaningen med att montera Forstner Komfit länk på den här. Det blev ju asbra. Jag kan lätt fortsätta en månad till! Eller?!
Tappade bort dig nånstans vid app, regga osv...Det kommer nog köras dubbelpipigt
Både här och i Clubhouse
Annars är det inte svårare än att ladda ner appen, regga ett konto och sen vara med och tjattra live oxå
Funkar i både android och äppel-lurar.