• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
.... Och här kommer min summering av mars :)
1-16.jpg
17-31.jpg

FB_IMG_1648714791599.jpg

Vågar också ta ut framgången lite i förtid. Ser fram emot känslan av annat än plast. Triwan har dock tjänat mig avsevärt bättre än väntat. Svettas redan lite över min nya regel att bära raffle-vinst-klocka nästa OWG march. 31 dagar med fyrkantig dressare kommer ta ut sin rätt.

Tusen tack för en härlig marsmånad!
Jag måste läsa mer noggrant, alternativt bli mindre sjuk i huvet.... :bag:
Läste helt förvånat "Svettas redan lite över min nya regel att bära raffset nästa OWG" :eek:

• Wow
Reactions: bag
Jag passar på att checka in lite mer idag ifall man missat nån dag under månaden som gått.
Passar på att för dagen matcha med såväl ett klassiskt Bantexblock och en karbinhake! Jag fortsätter hävda att G-Shock GW-9401KJ-3 2015 Love the sea and the earth endast matchar med varselkläder… (det spelar ju ingen som helst roll eftersom jag älskar den ändå 😍😍😍)
1E982ABB-2D32-4046-911C-A94D1BAF385F.jpeg

Det kommer nog köras dubbelpipigt 😁
Både här och i Clubhouse 👍

Annars är det inte svårare än att ladda ner appen, regga ett konto och sen vara med och tjattra live oxå:)
Funkar i både android och äppel-lurar.
Tappade bort dig nånstans vid app, regga osv...
Är superblyg så tjattra live lät inte heller så lockande. Ha det så trevligt och tack för tydliggörandet 😊

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp