• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Resedag idag, åker första klass så då krävs lite stil på urtavlan. Daydate med power reserve idag👌

image.jpg
 
Dimman ligger tät på den amerikanska ostkusten. Både mentalt och meteorologiskt. Ironiskt att man bor på ostkusten men att det inte finns vettig ost att få tag i. Grillar syntetisk ost medans Daniel Tiger’s Neighborhood spelas om och om igen på TVn i bakgrunden trots att det förstkläckta ägget sedan länge ligger och tar en tupplur. Skönt att man har världens vackraste klocka som piggar upp tillvaron. Bud is love, Bud is life, Bud is OWG
291651C8-B5E1-416D-B58F-64A5570DAE51.jpeg
 
haha, ändå koolt att du kör vidare med samma klocka fast det inte behövs. Well played 😄
Vi lurade på hur lång tid det skulle ta. Men officiellt ute här med. När en broder åkt 110 mil får man ställa upp med öl och klockor. Maskrosbarnen får mina pengar oavsett vad jag har på armen. Lycka till alla andra! 🤟 😁😁😁

Edit: även jag kör vidare med min GP. Postat idag tom :) Åh nej, alltså i fel tråd. Men jag var ju inte officiellt avslöjad då eller var jag? Oklart... 🤪 😂 😂
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp