Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju ändå rätt omtänksamt att ta med hela arsenalen med klockor bara för att
...Det är ju ändå rätt omtänksamt att ta med hela arsenalen med klockor bara för att![]()
Bra jobbat ändå! Eller...Jag kastar in handduken och låter lavetten komma. Livet är för kort för att ha tråkigt, längta och lägga band på sina naturliga drifter. Vi ses i owgfail-tråden.![]()
Jag kastar in handduken och låter lavetten komma. Livet är för kort för att ha tråkigt, längta och lägga band på sina naturliga drifter. Vi ses i owgfail-tråden.![]()
Kan jag absolut göra, klockan är ju sjukt fin och välgjord. Men trots att jag får till perfekt länk-längd, eller har den på band så tycker jag aldrig att den sitter rätt på handleden. Till skillnad från Rolex boetter som bara ligger helt perfekt, så det har väl med boettens utformning och hur den ligger på min handled.Utveckla gärna! Du kanske kan bygga på min ångest lite av min BB?![]()
ba-dum-tssSå du kör inte på fälgen?![]()
Fa-an vilka schyssta mackor!Har varit uppe och pysslat lite, bl.a. med att byta från länk till läder med riktig Hippie känsla, ” Make Peace Not War ” .
Nu blir det sängläge igen och kolla lite repriser på nattens NHL.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt!!! Jag tänkte nästan fråga när du skulle ge uppJag kastar in handduken och låter lavetten komma. Livet är för kort för att ha tråkigt, längta och lägga band på sina naturliga drifter. Vi ses i owgfail-tråden.![]()
Jag förstår faktiskt vad du menar.... fan också... HahahaKan jag absolut göra, klockan är ju sjukt fin och välgjord. Men trots att jag får till perfekt länk-längd, eller har den på band så tycker jag aldrig att den sitter rätt på handleden. Till skillnad från Rolex boetter som bara ligger helt perfekt, så det har väl med boettens utformning och hur den ligger på min handled.
Ja det måste vara tungt, byt till en annan klocka fort! Batman ser dig nog inte, å ingen kommer att skvallra.....Dag 9 och det börjar bli sjukt tråkigt nu
![]()
Funkar bra i sängenFunkar bra under manschetten!![]()