• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2022

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Funkar bra under manschetten!
505763A8-4FF3-41AF-85BA-60E977191AC3.jpeg

Så jeffla gött när man tittar in i tråden för att checka in och öka motivationen så är det första man ser är en lusing av Backman. Jag behåller promastern ett tag till :)

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    433.8 KB · Visningar: 2
Utveckla gärna! Du kanske kan bygga på min ångest lite av min BB? :happyhappy:
Kan jag absolut göra, klockan är ju sjukt fin och välgjord. Men trots att jag får till perfekt länk-längd, eller har den på band så tycker jag aldrig att den sitter rätt på handleden. Till skillnad från Rolex boetter som bara ligger helt perfekt, så det har väl med boettens utformning och hur den ligger på min handled.

Kan jag absolut göra, klockan är ju sjukt fin och välgjord. Men trots att jag får till perfekt länk-längd, eller har den på band så tycker jag aldrig att den sitter rätt på handleden. Till skillnad från Rolex boetter som bara ligger helt perfekt, så det har väl med boettens utformning och hur den ligger på min handled.
Jag förstår faktiskt vad du menar.... fan också... Hahaha 😂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp