• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

55A86A9D-FD6E-4A68-B7B1-39E0E846BC1B.jpeg

Veckans tidskoll, nu ligger vi -1 min 55 s.

IMG_8342.jpeg

Godmorgon Tnr: 130700. Ja måndag igen och en "bara vara dag" förutom ett pass i sadeln.Dax att...
10CB6C30-27FB-4B32-9DB2-D15293EAED03.jpeg

äta frukost och kolla på morgonstudion. Ha ´re bäst// 🧐 (Sluta mäta dagar utifrån din produktivitet och börja uppleva dem av din närvaro // Alan Watts)

Min snabbar sig ca 2 sekunder per dygn. Är det ok för mig att byta innan tolvslaget då?
Med den tolkningen är svaret ja, men vi har helt uppenbart hittat en lucka i regelboken här! Om månaden är så lång som ens egen klocka mäter den till kan det ju nästan kännas värt att magnetisera eländet för att skynda på processen lite…

Senast ändrad:
Nästan! Jag ville bara känna känslan av ett spänt gummi. För några sekunder kände jag mig fri, men jag är fortfarande med i matchen!😎

20230313_070243.jpg

Best-Friends-National-Conference-Dallas-Not-Today-meme.jpg
Vart går gränsen för en klocka? Kan inte det här likställas med en atrapp🤪 Den har ju allt, klockband, lite plast (tejp är väl typ vad en Swatch är gjort av), men saknar visserligen urverk. Vi vill ha mer batslaps 🦇 ( / skadeglad person utan karaktär som redan rykt😂)

Tillbaka
Topp