Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Onekligen
Ser bekant ut
Utcheck Dag 11 - Och nu är jag inte med i matchen längre Nu får det vara nog för iår med galenskaperna, så sjukt less på att bära en toolig klump som inte vill glida in under skjortärmen! En vecka längre än förra året (), kanske det blir 18 dagar nästa år (förmodligen inte men man kan väl alltid hoppas)?
På återseende 2024, men nu får ni ursäkta, har fullt upp med att testa allt jag äger på en och samma gång
Oj jag glömde nästan fotbojan, här har ni den
Come at me batman @Staafen
/
Redan ute tyvärr, men kan ta en liten batslap till. Kan vara bra för att vakna till liv så här på måndag morgon
Incheck dag 13 - Går som på räls det här va? Så glad att jag valde att köra OWG March med just denna, eller hur var det nu?
Inte lätt att hänga medRedan ute tyvärr, men kan ta en liten batslap till. Kan vara bra för att vakna till liv så här på måndag morgon
UTMANING - OWG 1 månad 2023
Checkar in från bilen. Ovanligt att sitta på passagerarsidan men får chansen att läsa ifatt tråden så det är ju trevligtklocksnack.se
Försöker du trolla fram en lavett?
Är själv imponerad, ja den snittiden lär väl ligga nånstans mellan 2-4 dagar12 dagar är ändå imponerande! Det slår väl den genomsnittliga tiden för hur länge du brukar äga en klocka
Hip -Hop Yngve hade jag glömt bort helt haha! Nu funderar jag ärligt talat att byta namn från Staafen till Hip-Hop Yngve.Checkar in, matar på från underground nivå...
@StaafenNu får det räcka. Livet är för kort för att inte bära vad man vill!
Nu får det räcka. Livet är för kort för att inte bära vad man vill!
Vart går gränsen för en klocka? Kan inte det här likställas med en atrapp Den har ju allt, klockband, lite plast (tejp är väl typ vad en Swatch är gjort av), men saknar visserligen urverk. Vi vill ha mer batslaps ( / skadeglad person utan karaktär som redan rykt)