Grattis. Är det en likadan som @Mic1 har?Lite morgonspel med familjen.
Denna klockfasta känns konstig, spontanköpte en Tesla igår för att stilla något form av begär.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. Är det en likadan som @Mic1 har?Lite morgonspel med familjen.
Denna klockfasta känns konstig, spontanköpte en Tesla igår för att stilla något form av begär.
![]()
Inte beredd att ge upp min stål, men herregud vad snygg den är!
Ohhh våra första OWG-barn![]()
Jag gillade inte alls denna när den kom men börjar ändra mig. Alltid fina bilder också!Inte beredd att ge upp min stål, men herregud vad snygg den är!![]()
Bra ordning på sonen därFortfarande med och de nya klockorna verkar fast i Danmark tack och lov.
I och för sig har sonen meddelat (vid varje möjligt tillfälle) ”Alla dina G-Shock är mina tills mars är slut!”
![]()
Eldar du räkningar?Hur kan det bli så mycket aska i den här lilla kaminen när jag knappt eldar![]()
![]()
Pappa är trött såhär dagen efter St Paddys men jordens sämst bevarade hemlighet att min svägerska är gravid ska offentliggöras…
......det var ju ganska otydligtFörhoppningsvis är inte @Mic1 fader till sin svägerskas barn så dom föds utanför OWG-communityn. Eller???![]()
Jag var också tveksam, men efter att ha sett den i butik så var det en annan sak. Blev erbjuden att plocka ut en TT istället för stål Explorern när den kom. Men valet föll mer på att stål var mer gångbart. Hade gjort samma val idag...... men fin är den.Jag gillade inte alls denna när den kom men börjar ändra mig. Alltid fina bilder också!
......det var ju ganska otydligt. Frågan är väl vem är det som är pappa i ovan och till vem? Och innebar hemligheten endast graviditeten eller vem som dessutom är pappa.....
![]()
Hur kan det bli så mycket aska i den här lilla kaminen när jag knappt eldar![]()
![]()
Bland annatEldar du räkningar?![]()
Alla vet att Tomten är far till ALLA barn......det var ju ganska otydligt. Frågan är väl vem är det som är pappa i ovan och till vem? Och innebar hemligheten endast graviditeten eller vem som dessutom är pappa.....
![]()
Jag var också tveksam, men efter att ha sett den i butik så var det en annan sak. Blev erbjuden att plocka ut en TT istället för stål Explorern när den kom. Men valet föll mer på att stål var mer gångbart. Hade gjort samma val idag...... men fin är den.