• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Lite morgonspel med familjen.
Denna klockfasta känns konstig, spontanköpte en Tesla igår för att stilla något form av begär 😅.
20230319_090058-01.jpeg
Grattis. Är det en likadan som @Mic1 har?

Pappa är trött såhär dagen efter St Paddys men jordens sämst bevarade hemlighet att min svägerska är gravid ska offentliggöras…
Förhoppningsvis är inte @Mic1 fader till sin svägerskas barn så dom föds utanför OWG-communityn. Eller??? 🤔😱
......det var ju ganska otydligt 😬. Frågan är väl vem är det som är pappa i ovan och till vem? Och innebar hemligheten endast graviditeten eller vem som dessutom är pappa.....
1679215662447.gif

Jag gillade inte alls denna när den kom men börjar ändra mig. Alltid fina bilder också!
Jag var också tveksam, men efter att ha sett den i butik så var det en annan sak. Blev erbjuden att plocka ut en TT istället för stål Explorern när den kom. Men valet föll mer på att stål var mer gångbart. Hade gjort samma val idag...... men fin är den.

......det var ju ganska otydligt 😬. Frågan är väl vem är det som är pappa i ovan och till vem? Och innebar hemligheten endast graviditeten eller vem som dessutom är pappa.....
1679215662447.gif

@Berns verkade ju säker på sin sak så han är kanske också inblandad på något sätt? Tre män och två tvillingbabys, typ… Från Min Stora Dag till min stora familj är steget inte långt.

6D4A7573-8E7F-49FD-8A05-99A1A1E2A502.jpeg

1679215662447.gif

Jag var också tveksam, men efter att ha sett den i butik så var det en annan sak. Blev erbjuden att plocka ut en TT istället för stål Explorern när den kom. Men valet föll mer på att stål var mer gångbart. Hade gjort samma val idag...... men fin är den.
Alla vet att Tomten är far till ALLA barn
077A023A-DDAE-4B98-AF2C-466C609ED5C9.gif

Tillbaka
Topp