Inte nog med att @Mic1 beskylls för att vara "buksvåger" och far till alla barnen, nu är han en tomte också.......Alla vet att Tomten är far till ALLA barn
![]()
![Flushed face :flushed: 😳](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f633.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte nog med att @Mic1 beskylls för att vara "buksvåger" och far till alla barnen, nu är han en tomte också.......Alla vet att Tomten är far till ALLA barn
![]()
Det får jag allt säga att en bild av Ricky Bruch i tråden var högst otippatTrevligt besök i Norrköping. Har ju bott i grannstaden under ett par år men var sällan här. Jag gillar närheten till vatten. OWG-klockan excellerar.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ricky Bruch?! Det där är ju Hoa-HoaDet får jag allt säga att en bild av Ricky Bruch i tråden var högst otippat
Kudos !
Tänkte papper ger ju mycket aska, smidigt att tända med tidningar men blir ju en del mer att städa!Bland annat
Fast de åker in i storpannan som också fått lite omvård!![]()
Vid Teutates du har rättRicky Bruch?! Det där är ju Hoa-Hoa
Tänt vare här. Blir ett jävla drag när man städar ur typ 30 liter aska![]()
Aha, du tänkte så! I storpannan tänder jag med lite dagstidningar men i lilla kaminen kör jag uteslutande med näver. Så askan är i princip uteslutande från ved. Men det eldas ju ganska frekvent här så det blir ju ändå en skvättTänkte papper ger ju mycket aska, smidigt att tända med tidningar men blir ju en del mer att städa!![]()
Det är samma när de är 7 & 8 tyvärr. Men med mer leksaker och annat pysselinstämpling i hemma baren innan veckohandling står på schemat
Konstigt att alla utrymmen är lekområden när man har en 4åring![]()
![]()
Dags för lite tvål och vatten på den där kanske? eller ser den ut så?When in Gränna![]()
![]()
Taxen är upprörd, varför har inte vi en sån i trädgården husse???Käkar frulle med kompis
![]()
![]()
Det var inte igår för mig...![]()
På gudstjänst![]()
Wes!Hej hej söndag. Snart dags att öppna upp boken jag fick i födelsedagspresent förra månaden![]()
Älskar Wes. Kan bli en film idag faktiskt om bebisen tillåter när resten av familjen är iväg