• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Tillbaka på favoritbandet
68C291AE-1441-4FF3-983D-A53787C97E27.jpeg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Nej, vet ni vad?
Det lockar att kasta in handduken, detta är inte en OWG-klocka för min del.
Den är härlig på många vis, snygg, välgjord osv. Men inte ens på nato går det att förtränga dess närvaro på handleden.
Men nu är den iaf tillbaka på länk.. vi får se hur det går.
E5E38DC0-F27E-4239-97C1-E573F78C2DF6.jpeg
 

Been

Patek
2-Faktor
Jag har en fråga åt en vän: Om vännen idag köper x antal lotter till nästa fredag/sista lottodragningen och sen under veckan, typ i em, åker ut. Ogiltighetsförklaras då lotterna eller är de giltiga iom inköp gjordes när deltagaren fortfarande var en del av owg?! Återigen, rent hypotetisk fråga
Då tillfaller lotterna mig😂 nä skämt å sido du behåller lotterna😍
 

Been

Patek
2-Faktor
Mmm. Vi får se hur den här vännen gör. Eventuellt skulle han till Västerås och shoppa lite och i samband med det kanske besöka @Nymans Ur 1851 Västerås för att hämta ut ett butterfly clasp till hans longines. Kan ju bara anta att han då kanske vill testa det också… Eller kanske något annat skoj där 🙄

Men vi får se. Just den här vännen har också en oerhört stark karaktär 😬
Nä nu väntar du till nästa Lördag då får du prova hur mycket klockor som helst😍
 
Topp