Har dock inte kvar den. Trodde först din kunde vara samma ex i början av mars, tills jag fann jag några bilder i arkivet.Verkligen. Din har datum vilket jag saknat i jobbet den här månaden![]()
Grymt trevlig klocka hursomhelst
![Victory hand: medium-light skin tone :v_tone2: ✌🏼](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/270c-1f3fc.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har dock inte kvar den. Trodde först din kunde vara samma ex i början av mars, tills jag fann jag några bilder i arkivet.Verkligen. Din har datum vilket jag saknat i jobbet den här månaden![]()
Aha. Jag förstår. Min är ett secondhand-fyndHar dock inte kvar den. Trodde först din kunde vara samma ex i början av mars, tills jag fann jag några bilder i arkivet.
Grymt trevlig klocka hursomhelst![]()
Kebabpizza är definitivt det jag saknar mest från SverigeKebab pizza är helt OK, gärna med ett stort glas mjölk!
![]()
I mäktigaste laget, spar en kvarts slice åt Los Tantos!
![]()
Förra året klarade jag hela månaden men nu är jag bra less på att inte få välja vad jag känner förEfter 18.00 kommer det drickas rödtjut så då utlovas roligare lavetter om någon går i de tankarna.
![]()
Man kanske ska passa påEfter 18.00 kommer det drickas rödtjut så då utlovas roligare lavetter om någon går i de tankarna.
![]()
Sugen på att sälja?Dag 25.
Nu blir det John Wick 4.
![]()
Men gott om patina?Men va fasiken, menar du att jag är vintage?jag har väl iofs inget tritium på mig…
-We are all the vintage, we are all the best !Men gott om patina?
GrattisHämtade upp ett litet paket från @ERIKSON URHANDEL
![]()
Länkrengöringskit, läder ”trey”, nyckelring och lite härliga godisarstort tack!
![]()
Jag fick för mig Hajen inte gillade flytande vatten heller![]()
Hajen gillar inte fryst vatten!