Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
GRATTIS så här någon dag i efterskottRåkade ju bli ett år äldre nu i veckan så idag fick det bli en födelsedagsmiddag. Teslan är givetvis med…
Försenat, men välment, grattis!Råkade ju bli ett år äldre nu i veckan så idag fick det bli en födelsedagsmiddag. Teslan är givetvis med…
@Staafen vi har en sinnessvag här!! Dessutom på sista lilla upploppetMes excuses tout le monde. Nej, jag kunde inte hålla mig längre. Tjänsten krävde hårdare tag och därför var jag tvungen att byta rovan.
Så, jag drar i spaken och skjuter ut mig.
Mes excuses tout le monde. Nej, jag kunde inte hålla mig längre. Tjänsten krävde hårdare tag och därför var jag tvungen att byta rovan.
Så, jag drar i spaken och skjuter ut mig.
En fördel med att bo på Island, samma tidszon året omKom ihåg att ställa fram klockan/klockorna ikväll/imorgon
Råkade ju bli ett år äldre nu i veckan så idag fick det bli en födelsedagsmiddag. Teslan är givetvis med…
#dagtjugosex: Börjar klia i fingrarna…dagens t-shirt får agera påminnelse.Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…