Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vinsten gör dom resterande dagarna lite enklare
Tackar Det börjar bli lite ordning på det nu. Snart ska bilarna få flytta hem/in där oxå. Har jag klurat rätt ska det få plats 8stHärligt! Inget dåligt garage du har där
Dom andra 12 eller hur många det nu är får inte dom platsTackar Det börjar bli lite ordning på det nu. Snart ska bilarna få flytta hem/in där oxå. Har jag klurat rätt ska det få plats 8st
Dom får stå kvar ute och skämmas helt enkeltDom andra 12 eller hur många det nu är får inte dom plats
Jag har en fråga åt en vän: Om vännen idag köper x antal lotter till nästa fredag/sista lottodragningen och sen under veckan, typ i em, åker ut. Ogiltighetsförklaras då lotterna eller är de giltiga iom inköp gjordes när deltagaren fortfarande var en del av owg?! Återigen, rent hypotetisk fråga
Tror de är giltiga men känns helt rimligt att tipsa vännen om att testa och se
Fokusera!!
Jag kan med handen på hjärtat till 100% svära på mina barns liv att jag klarade mitt besök på nymans utan att testa någonting annat öht än min 58:a som jag utan undantag burit hela mars. Eller jag menar min vän såklart. Han höll sig hela dagen… Still in the game. In it to win itNä nu väntar du till nästa Lördag då får du prova hur mycket klockor som helst
#dagtjugofem:…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Nä, vi kämpar på.Inte en enda lavett idag? Bra jobbat!
All denna vinförstärkta kreativitet och ingen att lappa till!Inte en enda lavett idag? Bra jobbat!
Hehe. Näe faktiskt inte. Riktigt nöjd.Sugen på att sälja?