• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Tillbaka på länken. Ska nog fungera även de sista 5 dagarna av Mars månad.

IMG_20230326_170200.jpg

Dag 26, funderar på att hoppa av. Inte för att annat egentligen lockar så mycket, utan för att hela grejen medfört att jag sitter klistrad vid luren sjukt mycket mer än tidigare. @Berns väckte en del tankar för några dagar sen när han berättade att han ska vara utloggad hela april. Funderar på att gå helt offline redan nu.
171191B1-BAED-46BC-AC44-491C1D87406C.jpeg
.

Makalöst , jag tyckte min gick bra men +0.07s är ju galet bra 👍
Ja helt jävla sinnes faktiskt!! Säkert en del ”tur” bakom gällande kring hur jag hängt den på min watchwrist nattetid. Men ändå, riktigt galet imponerande!!
Dag 26 och dags för sommartid!
Min BB58 har tappat 6 sekunder på 26 dagar, dvs 0.23s per dygn. 💪
Inte riktigt lika bra som @Burnman BB58 som gick +0.07s per dygn. 🏆
Denna är bättre än min Explorer som går ca +0.8, övriga ligger över en sek fel.
Tudors MT5402 måste ju vara ett av marknadens absolut mest noggranna verk. Definitivt om man ställer det i relation till priset.
Nog om det, nu ändrar vi till sommartid ☀️

CAD47E2A-C9C5-41A3-BE56-02B2FAD960FD.jpeg
Det är ju också galet bra! Sett till pengen en Tudor betingar jämfört med mycket annat är deras urverk Top notch👌🏻
Sen incheckning idag har precis varit iväg och sålt en klocka😁
image.jpg
Undrade vilken men fick ju svar nedan!! Då måste du fylla på med något annat skoj till nästa lördag 😁
Nä det blev den oranga Breitling SO

Tillbaka
Topp