Pater J
Basic
Inte som i rakat eller inte som i att det inte existerar skäggväxt?Finns det någon av det manliga könet här som INTE har skägg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte som i rakat eller inte som i att det inte existerar skäggväxt?Finns det någon av det manliga könet här som INTE har skägg??
Skägg som pryder / gömmer ansiktet. Fritt val.Inte som i rakat eller inte som i att det inte existerar skäggväxt?
Då vet jag åtminstone en som föredrar att slätraka sig.Skägg som pryder / gömmer ansiktet. Fritt val.
Nä det blev den oranga Breitling SOVem fick lämna familjen? Ingen Tudor väl??![]()
Det är svårt att veta om det där är en verklig favorit eller om den kommer skickas ut i Kattegatt med katapult den förste april?
Nä du den hade suttit på handleden för sista gången för flera månader sedanTestade du den en sista gång och hur satt den?![]()
@Staafen lite JobbIgår tog jag några wristshots med en klocka som skulle säljas utan att tänka på OWG.
25 dagar blev det med omegan. Bättre lycka nästa mars
Kämpa på ni som kvarstår!
![]()
Nu har du chansen @LimeeeAlltså, nu är det bra nära att frestelsen tar över!
Vill prova Orisen. Ska jag eller ska jag inte?
![]()
Den funkar helt ok faktiskt.Det är svårt att veta om det där är en verklig favorit eller om den kommer skickas ut i Kattegatt med katapult den förste april?![]()
Jag sköt från höften . Det stod i valet mellan Kattegatt och Östersjön. Nåja, ja lite skrikig kanske?Den funkar helt ok faktiskt.Lite skrikig i sin färgsättning, men va fasen..
Sen är det så jäkla långt till Kattegatt för mig.. Fel sida landet lixom![]()
Hahaha! Easy tiger!Jag tror inte @ankaret törs......![]()
Ja helt jävla sinnes faktiskt!! Säkert en del ”tur” bakom gällande kring hur jag hängt den på min watchwrist nattetid. Men ändå, riktigt galet imponerande!!Makalöst , jag tyckte min gick bra men +0.07s är ju galet bra![]()
Det är ju också galet bra! Sett till pengen en Tudor betingar jämfört med mycket annat är deras urverk Top notchDag 26 och dags för sommartid!
Min BB58 har tappat 6 sekunder på 26 dagar, dvs 0.23s per dygn.
Inte riktigt lika bra som @Burnman BB58 som gick +0.07s per dygn.
Denna är bättre än min Explorer som går ca +0.8, övriga ligger över en sek fel.
Tudors MT5402 måste ju vara ett av marknadens absolut mest noggranna verk. Definitivt om man ställer det i relation till priset.
Nog om det, nu ändrar vi till sommartid
![]()
Undrade vilken men fick ju svar nedan!! Då måste du fylla på med något annat skoj till nästa lördagSen incheckning idag har precis varit iväg och sålt en klocka![]()
![]()
Nä det blev den oranga Breitling SO
Ingen minns en fegis (och dessutom är den där Orisen grymt bra, om jag var du hade jag testat den för läääänge sedan) Jag tror på dig, you can do itAlltså, nu är det bra nära att frestelsen tar över!
Vill prova Orisen. Ska jag eller ska jag inte?
![]()