Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Igår tog jag några wristshots med en klocka som skulle säljas utan att tänka på OWG.
25 dagar blev det med omegan. Bättre lycka nästa mars
Kämpa på ni som kvarstår!
![]()
Den passar bra in i övriga G-shockhögen iaf, Finns en hel del andra med mycket färg i samlingen sen innanHaha
Jag sköt från höften . Det stod i valet mellan Kattegatt och Östersjön. Nåja, ja lite skrikig kanske?![]()
Hur många G-shocks har du om jag får fråga ?Den passar bra in i övriga G-shockhögen iaf, Finns en hel del andra med mycket färg i samlingen sen innan![]()
Kan däremot säga att den är hopplöst svåravläst, i synnerhet dom digitala displayerna![]()
Ungefär tre hyllor i en BillybokhyllaHur många G-shocks har du om jag får fråga ?
Find what you love and let it kill you, osvUngefär tre hyllor i en Billybokhylla![]()
![]()
Tror du på det själv?!Ungefär tre hyllor i en Billybokhylla![]()
![]()
Har ett mindre världskrig med två ungj*vlar här hemmaDet här med sommartid och deras inte klocka linjerar sådär! -”Det är ju fortfarande ljust ute och vi är inte trötta”
![]()
Det är ju jag som ska vara utloggad och inte Berns.Dag 26, funderar på att hoppa av. Inte för att annat egentligen lockar så mycket, utan för att hela grejen medfört att jag sitter klistrad vid luren sjukt mycket mer än tidigare. @Berns väckte en del tankar för några dagar sen när han berättade att han ska vara utloggad hela april. Funderar på att gå helt offline redan nu..![]()
Sunt. Jag skall nog också ta ett steg tillbaka och inte tänka så mycket på klockor ett tag.Det är ju jag som ska vara utloggad och inte Berns.Jag har gjort det flera gånger tidigare och det är väldigt skönt. Dels efter OWG men även under semestern när man vill lägga all tid på barnen och annat. Rekommenderas!
Exakt, det är @Staafen som tar semester från internet.Dag 26, funderar på att hoppa av. Inte för att annat egentligen lockar så mycket, utan för att hela grejen medfört att jag sitter klistrad vid luren sjukt mycket mer än tidigare. @Berns väckte en del tankar för några dagar sen när han berättade att han ska vara utloggad hela april. Funderar på att gå helt offline redan nu..![]()
Hade vi inte en owg-klocka som lagades med tejp och plåster i fjol. OJ-klockan om jag minns rätt. Borde fungera här också… fast det slutade ju inte så bra för OJ-klockan.Dag 26 och jag har stött på problem….
Bandet gick sönder under dagen så nu blir det jobbigt. Får leta lite i bandlådan![]()
![]()
Fredag kväll… hmmm…Sunt. Jag skall nog också ta ett steg tillbaka och inte tänka så mycket på klockor ett tag.
Paradoxalt nog så har owgmarch effekten att jag kollar på klockor mer än under någon annan månad på året.
PO:n kommer läggas undan på Fredag kväll och sen kommer jag bära annat och bara ha det skönt.
Exakt, det är @Staafen som tar semester från internet.
Hade vi inte en owg-klocka som lagades med tejp och plåster i fjol. OJ-klockan om jag minns rätt. Borde fungera här också… fast det slutade ju inte så bra för OJ-klockan.
Haha, tänkte inte ta på någon annan klocka förrän lördag morgon.. eller kanske förmiddag..Fredag kväll… hmmm…
Coolt! Fungerar den till första generationens GameBoy?Lovade ju @Staafen ett exempel från min nya Gameboy Camera! Så här kommer 0.014 megapixel vs 42.4 megapixel. Ska prova lite mer i bättre ljus i morgon.
![]()
![]()
Vet ej faktiskt! Provade precis i ett GB Advance och det fungerade i alla fallCoolt! Fungerar den till första generationens GameBoy?
Sablar, jag har ju också ett Gameboy Color. Nu måste jag också skaffa en kameraLovade ju @Staafen ett exempel från min nya Gameboy Camera! Så här kommer 0.014 megapixel vs 42.4 megapixel. Ska prova lite mer i bättre ljus i morgon.
![]()
![]()
Ja, det är väl lite åt det hållet jag också tänker, att den förefaller vara lite svårläst. Annars väldigt unik.Den passar bra in i övriga G-shockhögen iaf, Finns en hel del andra med mycket färg i samlingen sen innan
Kan däremot säga att den är hopplöst svåravläst, i synnerhet dom digitala displayerna![]()
Jag sa ju aldrig vilken längd det var på hyllornaTror du på det själv?!
Tror vi alla vet varför du byggt ett garage…