Ja, köööp!Sablar, jag har ju också ett Gameboy Color. Nu måste jag också skaffa en kamera![]()

Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, köööp!Sablar, jag har ju också ett Gameboy Color. Nu måste jag också skaffa en kamera![]()
Jag måste ha en!Ja, köööp!Många kul funktioner också utöver kameran. @Staafen kollade, funkar med orginalet också!
Hur mycket ’ish gav du för den ?Ja, köööp!Många kul funktioner också utöver kameran. @Staafen kollade, funkar med orginalet också!
Jag gav 150 för denna, verkar gå från det och upp mot femhunkan. En sån printer hade varit sjukt kul att ha också! Utskrifterna är typ snäppet bättre än ett kvittoHur mycket ’ish gav du för den ?
Så finns det ju även en dedikerad GB printer också![]()
Äkta barn av sin tidJag gav 150 för denna, verkar gå från det och upp mot femhunkan. En sån printer hade varit sjukt kul att ha också! Utskrifterna är typ snäppet bättre än ett kvitto![]()
Jag gav 150 för denna, verkar gå från det och upp mot femhunkan. En sån printer hade varit sjukt kul att ha också! Utskrifterna är typ snäppet bättre än ett kvitto![]()
Äkta barn av sin tid
Fantastiskt !!!
Haha! Har precis fått förklara för min son att vi INTE ska gå och lägga oss en timma senare även om vi har ställt fram klockan![]()
Och hur VET du det?? Du provade alltså få på den???Ställer om sambons klocka till sommartid, inte varit såhär nära en annan klocka på hela månaden. Som tur var är länken för kort för att ens få över handen, så ingen risk för fusk![]()
Dag 26 och jag har stött på problem….
Bandet gick sönder under dagen så nu blir det jobbigt. Får leta lite i bandlådan![]()
![]()
Jag gissar att det är ungefär detsamma? En osmaklig känsla av hjälplöshetBättre än en tändsticka i en vulkan?(på tiahölmsmål)
Inte ok att outa mig och @martaSM30 så där @Fliegerchronograph🚁. De där bilderna vi sände dig var for your eyes only. Men visst är vi snygga?Att bära skägg under OWG March är ju ett av grundkraven. Outtalat visserligen, men ändå. Det trodde jag alla kände till? Såväl @Urkvinnan som @martaSM30 sportar därför ett skägg under mars och den annars slätrakade farbror @Berns har lagt sig till med en elegant hakprydnad. Har du inte börjat än så hinner du kanske få till lite skäggstubb innan månaden är slut.
![]()