Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kaffe är mumsEfter ett träningspass unnar vi oss lite kaffe️
![]()
Nu sitter den ordentligt fastkedjad, redo för ett par sista dagar!Sista dagen med BUND på KUOEN, Marie beBUNDelsedag var ju igår, så imorgon blir det byte till nytt bandalternativ. Mötte nyss upp @Nissestr på lokal för överlämnande av klockkedja till hans fickur. Vi beundrade varandras klockor på avstånd, så vi hänger fortfarande kvar i utmaningen om någon nu skulle tro något annat.
![]()
![]()
![]()
Har du Mona Sahlin på besök?![]()
Japan x1
Schweiz x2
Testade du den en sista gång och hur satt den?Sen incheckning idag har precis varit iväg och sålt en klocka![]()
![]()
Tursamt nog inte, det är min dotterHar du Mona Sahlin på besök?
Näe. Skägg är det nya Daytona och har man inte råd med det ena får man skaffa det andraFinns det någon av det manliga könet här som INTE har skägg??
Sen incheckning idag har precis varit iväg och sålt en klocka![]()
![]()
Finns det någon av det manliga könet här som INTE har skägg??
Bättre än en tändsticka i en vulkan?(på tiahölmsmål)Ja ja, jag erkänner att det smakar lite som blött hundhår att sluta på det här sättet. Jag känner mig som en älva i en orkan,
Att bära skägg under OWG March är ju ett av grundkraven. Outtalat visserligen, men ändå. Det trodde jag alla kände till? Såväl @Urkvinnan som @martaSM30 sportar därför ett skägg under mars och den annars slätrakade farbror @Berns har lagt sig till med en elegant hakprydnad. Har du inte börjat än så hinner du kanske få till lite skäggstubb innan månaden är slut.
![]()