• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Friluft
4EE18BA6-6451-45B7-96BF-A727CD8B9FDE.jpeg
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sista dagen med BUND på KUOEN, Marie beBUNDelsedag var ju igår, så imorgon blir det byte till nytt bandalternativ. Mötte nyss upp @Nissestr på lokal för överlämnande av klockkedja till hans fickur. Vi beundrade varandras klockor på avstånd, så vi hänger fortfarande kvar i utmaningen om någon nu skulle tro något annat.

6EC6FB6E-EE20-4AAF-BE9A-2852342260E4.jpeg
7C8F887A-4826-4E50-8E79-13F3CBF2F668.jpeg
126F027A-0CD3-4897-B3DA-F9DC0E6E630B.jpeg
Nu sitter den ordentligt fastkedjad, redo för ett par sista dagar!

Jag & @Fliegerchronograph🚁 satt mittemot varandra på armlängds avstånd för att förhindra eventuella vidrörningar vid respektive juveler, en forensiker skulle omöjligen kunna finna spår. Men trevligt var det!
20230326_150959.jpg
 

Tokka

Panerai
2-Faktor
Mellanlandar lite oplanerat i London. SAS schemaläggare hade missat att vi tappade en timme i natt , vilket gjorde att dom fick försena flyget ett timma för att besättningen skulle få sin vila, vilket förstås innebar att jag missade mitt flyg och således slussades vidare via London.

Nåja, Omegan är på och nu bör ju resten av mars vara lätt då jag är på resande fot..
10A4BFD5-8DC4-4E1E-ABDA-20182933527B.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Finns det någon av det manliga könet här som INTE har skägg??

Att bära skägg under OWG March är ju ett av grundkraven. Outtalat visserligen, men ändå. Det trodde jag alla kände till? Såväl @Urkvinnan som @martaSM30 sportar därför ett skägg under mars och den annars slätrakade farbror @Berns har lagt sig till med en elegant hakprydnad. Har du inte börjat än så hinner du kanske få till lite skäggstubb innan månaden är slut.

99ED9D21-B472-4B88-AF8E-0E1F8F2C4FF0.jpeg
 
Senast ändrad:

martaSM30

Audemars
Att bära skägg under OWG March är ju ett av grundkraven. Outtalat visserligen, men ändå. Det trodde jag alla kände till? Såväl @Urkvinnan som @martaSM30 sportar därför ett skägg under mars och den annars slätrakade farbror @Berns har lagt sig till med en elegant hakprydnad. Har du inte börjat än så hinner du kanske få till lite skäggstubb innan månaden är slut.

99ED9D21-B472-4B88-AF8E-0E1F8F2C4FF0.jpeg
🙈
 
Topp