Nej, jag var med en gång för ett par år sedan men då ballade jag ur rätt omgåendeÄh däh ditt fössta OhWeGe Mass asså?![]()
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag var med en gång för ett par år sedan men då ballade jag ur rätt omgåendeÄh däh ditt fössta OhWeGe Mass asså?![]()
Hahaha den sista bilden är ju underbar, folk måste tycka att du ser superbegåvad ut som kommer springande med steampunkubåt på armen och löparklockan i handenFinns säkert de som tvivlar på att jag haft den här klockan på mig hela månaden men det kan jag med handen på hjärtat säga att jag har (och min fru intyga).
AP & Rolex har legat helt orörda i en månad
![]()
MoonSwatch ligger fortfarande oavplastad i garderoben
![]()
Och det närmaste jag kommit till att använda en annan klocka är när jag använder min löparklocka som tidtagare i handen
![]()
Sen om folk tror på mig eller inte struntar jag i, viktigaste är att man är ärlig med sig själv!![]()
Fickis agerar choker
![]()
#hjälp
Starkt jobbat med denna alltså! Jag hade också fått psykbryt på en högljudd rackare.Jag tog bilden i affekt och tar direkt avstånd från mitt nyss-jag som försöker skjuta över ansvaret för detta vansinne på klockan som bara suttit snällt på handleden utan att ställa till med någonting i en hel månad.
Men, jag tror den kommer få ligga i lådan länge efter det här.
![]()
Ingen som vill ha eller ge bort en bonuslavett?![]()
Varför inte, kanske piggar uppIngen som vill ha eller ge bort en bonuslavett?![]()
Sista gympasset med denna goding på ett tag!
![]()
Bilden (fast utan klocka i fokus) gick ut till polarna för att visa att jag visst tränade ben. Tredje passet på 12 årOch så blev det ett benpass? Du får nästan lägga in ett bröstpass imorgon också så att den kan sluta på topp![]()
Bilden (fast utan klocka i fokus) gick ut till polarna för att visa att jag visst tränade ben. Tredje passet på 12 år![]()
För fasen, fri eldgivningIngen som vill ha eller ge bort en bonuslavett?![]()
Finns säkert de som tvivlar på att jag haft den här klockan på mig hela månaden men det kan jag med handen på hjärtat säga att jag har (och min fru intyga).
AP & Rolex har legat helt orörda i en månad
![]()
MoonSwatch ligger fortfarande oavplastad i garderoben
![]()
Och det närmaste jag kommit till att använda en annan klocka är när jag använder min löparklocka som tidtagare i handen
![]()
Sen om folk tror på mig eller inte struntar jag i, viktigaste är att man är ärlig med sig själv!![]()
Jag gillar tanken på denna, men får huvudvärk av blotta tanken på att bygga ihop denHaha! Helt otroligt att du tagit dig genom hela Mars med denLängtar redan till nästa år för att se hur du kan toppa detta!
Själv har jag en idé på en klocka redan nu men jag tror inte att det finns att köpa. Lutar åt att jag måste bygga den själv![]()
För fasen, fri eldgivning
Edit, kan ta en bonuslavett om du känner dig rastlös![]()
Att klämma fingertoppen mellan spadhandtag och ett staketräcke i full kraft är inte att rekommendera. Satan vad det dunkar!
Sympatier lämnas bäst som fler donationer till MSD
![]()
I övrigt är vi ju snart i mål hörrni! För tusan! Det har ändå gått väldigt bra, tycker jag. Det är lite trist att inte kunna byta som vanligt. Tänk att det finns folk som inte ens reflekterar över att byta
![]()
Jag gillar tanken på denna, men får huvudvärk av blotta tanken på att bygga ihop den
![]()
![]()
UGEARS Sky Watcher Tourbillon Table Clock - UG70162
Super häftig mekanisk klocka från välkända UGEARS som utsmyckar vilket utrymme som helst. Mäter noggrant tiden med hjälp av en fjäder som uppladdar sig själv.rcdelar.se
#dagtrettio: Kliar bra i fingrarna nu…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
![]()
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…![]()
Helt jäkla WONDERLOVELY