• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Ingen match för en OWGare 😂

@Staafen

9B57A558-629A-4016-9BF1-FEBBB80EE2B2.jpeg
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Haha! Helt otroligt att du tagit dig genom hela Mars med den😊 Längtar redan till nästa år för att se hur du kan toppa detta!

Själv har jag en idé på en klocka redan nu men jag tror inte att det finns att köpa. Lutar åt att jag måste bygga den själv🙈🙃
Rädd att Teslan inte går att toppa för min del, jag kanske får gå i OWGM-pension efter det här. Känns lite som man har ”varvat spelet” nu… 😁
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 31)

Är så tidigt på morgonen så jag har inte ens fått på mig brallorna! Men jag behöver börja en timme tidigare på jobbet idag!

Sista dagen, måste säga att det känns lite vemodigt att OWG-Mars är SLUT!

Visst är det trist att bara köra med en klocka, men det är även ganska så befriande att slippa ångesten vilken klocka man ska välja varje morgon!

3FCA2043-45B3-419A-B204-0366AE4C9CD2.jpeg
 
Senast ändrad:

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
Nu börjar det bli dags att ställa klockorna igen😃

Trodde aldrig att jag skulle ta mig igenom Mars med denna klockan i början men någonstans i mitten av månaden vände det. Nu känns det istället som att man skulle kunna dra ner på antalet klockor lite. Nåväl, den känslan är väl borta snart😁

20230331_063344.jpg
 

bag

Panerai
Träslöjden årskurs 4-9 ? en jävla fittgubbe hade vi alla åren också, FOAD Göran 🥳

Min Göran var en skön träslöjdslärare i högstadiet. Hans ansikte/näsa var lite väl rödmosigt av någon konstig anledning bara.
I mellanstadiet hette den hetlevrade men godhjärtade Sture och utropade högljutt före varje lektions slut STÄDA!
woodworking-hand-plane.gif
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Sista dagen med en ”tvångsincheck” av 58:an. Otroligt så fort och smidigt det ändå gått denna månad. Dock kan ju inte allt vara perfekt trots den sista mars. Notera det kraftiga köttsåret på pekfingret jag ådrog mig med en rejäl klämskada i laddningsluckan på bilen imorse. Men jag är hård, biter ihop bara
B2DCDBFF-D22E-47BC-A52F-715479D7F602.jpeg
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Nu är vi på upploppet... Exakt 49 dagar på armen idag. Det blev så lite av en slump då 556an var nyinkommen i början av februari och satt på armen hela februari ut. Jag byter normalt sett med veckointervall men ibland har jag klockor längre när det känns bra och det gjorde det i detta fallet. Har faktiskt inte tröttnat på klockan som sådan men nu blir det skönt att byta...😁
PXL_20230331_052656027.jpg
Imorgon blir det en annan gammal OWGM klocka som gled igenom en månad med lätthet. Tror dock inte den får mer än en vecka nu 🙈
PXL_20230331_053446028.jpg
 
Topp